پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: مادران ایرانی دارای همسر خارجی برای دریافت شناسنامه برای فرزندان خود ثبت نام کنند.
شعار سال: مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: مادران ایرانی دارای همسر خارجی برای دریافت شناسنامه برای فرزندان خود ثبت نام کنند.

منصور حاجی روز دوشنبه اظهار داشت: پس از مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت در خصوص اعطای شناسنامه به فرزندان مادر ایرانی، شیوه نامه اجرایی این طرح به استان رسیده است و بر همین اساس عملیات ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور به آدرس www.bafia.ir آغاز شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان در این سامانه باید عملیات ثبت نام خود را انجام دهند و سپس براساس نوبت دهی که به این افراد اختصاص داده می شود، زمان مراجعه حضوری برای ارائه مدارک مورد نیازی به آنها اعلام می‌شود.

حاجی تصریح کرد: متقاضیان پس از دریافت مدارک برای استعلام لازم به مراجعی که قانونگذار اعلام کرده، معرفی و پس از طی مراحل لازم به اداره های ثبت احوال برای دریافت شناسنامه معرفی می‌شوند تا مراحل صدور شناسنامه به انجام برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399، کد خبر: 567442،  www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
بالاخره این طرح به سرانجام رسید. چه قدر بچه های بدون شناسنامه هستند که به علت پدر غیر ایرانی از داشتن هویت محروم بودند
ناشناس
Sweden
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
بالاخره این طرح به سرانجام رسید. چه قدر بچه های بدون شناسنامه هستند که به علت پدر غیر ایرانی از داشتن هویت محروم بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین