پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری در دنیا گفت: خسارات زیادی به گردشگری ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصربه‌فردی است و می‌تواند به‌سرعت احیا شود.
شعار سال: علی‌اصغر مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری در دنیا، افزود: خسارات زیادی به گردشگری ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصربه‌فردی است و می‌تواند به‌سرعت احیا شود. در این راستا در خردادماه ۹۹ اقداماتی انجام شد و آمار گردشگری داخلی به‌طور فزاینده بالا رفت، اما در ادامه شیوع کرونا، با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفر‌ها جلوگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمام کشورها، مرز‌های بین‌المللی را برای ورود گردشگر بازکنیم وضعیت گردشگری بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را تهیه‌کرده و آماده و در دستور کارداریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار وضعیت را به‌سرعت ترمیم کنیم. در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.

مونسان بابیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استفاده می‌شود، افزود: تور‌های مجازی گردشگری کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی‌افتد درواقع حوزه گردشگری باید به‌صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود. البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی به‌خوبی بهره می‌گیریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شهرآرا، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۸۱۳۸، www. shahraranews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
گردشگری از جمله موارد خسارت از کرونا بود که واقعا نابود شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین