پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
یک مقام مسئول در صنعت لوازم خانگی از فراهم شدن امکان تهیه ارزان‌ترین بسته لوازم خانگی برای اقشار آسیب پذیر خبر داد و قیمت این بسته را که شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
شعار سال : یک مقام مسئول در صنعت لوازم خانگی از فراهم شدن امکان تهیه ارزان‌ترین بسته لوازم خانگی برای اقشار آسیب پذیر خبر داد و قیمت این بسته را که شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد. در پی فراخوان ستاد تنظیم بازار از انجمن‌ها و تولید کنندگان لوازم خانگی برای تولید عرضه مستقیم یک بسته ارزان قیمت لوازم خانگی برای خانواده‌های کم درآمد و آسیب پذیر یک شرکت لوازم خانگی به این فراخوان پاسخ مثبت داده و دو بسته لوازم که می‌توان آن‌ها را ارزان‌ترین بسته‌های لوازم خانگی حال حاضر کشور دانست برای این طرح آماده کرده است.

حمیدرضا غزنوی، عضو و سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم در این باره گفته است: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تمهیداتی که اندیشیده‌ایم یکی از واحد‌های تولیدی لوازم خانگی بزرگ و مطرح کشور تا پایان سالجاری یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه لوازم‌خانگی ارزان برای عرضه به گروه‌های تولید می‌کند و این لوازم به این خانوار‌ها ارائه خواهد شد.


ارزان‌ترین لوازم خانگی بدون یک ریال سود

غزنوی در ادامه توضیح داد: این لوازم، با امکانات کمترولی با کیفیت مناسب تولید می‌شوند و تلاش شده است که این بسته «بدون یک ریال سود» به دست اقشار آسیب‌پذیر برسد.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم‌خانگی درباره اقلام این بسته‌های لوازم هم گفت: این بسته‌ها شامل ۵ کالای ضروری و پرتقاضای خانوار‌ها شامل اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی (در دو مدل اتوماتیک و دو قلو)، جارو برقی و تلویزیون ۳۲ و ۴۳ اینچ است.

وی درباره قیمت این بسته نیز تصریح کرد: این بسته‌ها در قالب دو سبد، یکی با قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان وبسته دیگر با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به دست جامعه هدف خواهد رسید.

شایان ذکر است پیش از این محمد رضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار، در باره این طرح گفته بود: با اجرای این طرح با حذف ۱۵ درصد سود خرده فروشی و عمده فروشی و بااحتساب تخفیف تولیدکننده این کالا‌ها با قیمت مناسب، ابتدا در اختیار مزدوجین سال ۹۹ تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد و در ادامه به فرزندان درحال ازدواج بازنشستگان کشوری و لشکری هم تعلق می‌گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نبض بازار، تاریخ انتشار:۲۴مرداد، ۱۳۹۹، کد خبر:nabzebaazaar.com/۷۷۱۵۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین