پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
عده ای با تلاش زیاد و البته با هدف خاص برای استفاده کردن از علم و مهارت نخبگان وعده های تو خالی به جوانان جویای کار دادند. با شروع نامی برای گول زدن افراد به نام استارت آپ ویکند!
شعارسال: استارت آپ ویکند که در سال 1393 در کشور سر و صدایی به پا کرد و نخبگان سراسر کشور را جمع آوری کردند تا از ایده های آنان استفاده کنند و وعده هایی مانند اشتغال و ... که جوانان امروزی دنبال آن میگردند تا این افراد را به رویای باورنکردنی برسانند.

تقریباً در اغلب شهرهای کشور این مجموعه کارآفرینی راه اندازی شد.

این افراد با قدرت تفکرگرایی خود از ضعف جوانان بهره کافی را بردند. مثلاً از افراد نخبه کشوری و جهانی در این مراسمات دعوت میکردند تا مردم را به این باور برسانند که ما دنبال اشتغال زایی با استفاده از ایده شما هستیم.

در سال 1393 این همایش برگزار شد. دعوت به کافه به صرف چای و شیرینی همراه با موسیقی برای جذب این افراد از طرفی، دریافت هزینه برای شرکت در این همایش از طرفی دیگر.

شعار آنها اینگونه بود: کانون کارآفرینی ایران (IEA)، یک سازمان غیر انتفاعی با هدف تشویق و توسعه فضای کارآفرینی در کشور است که با اجرای برنامه های متعدد، ابزار های حمایتی را برای کارآفرینان ایجاد می نماید. برخی از این برنامه ها شامل میزبانی هفته جهانی کارآفرینی در ایران، برگزاری جشنواره وب ایران و مدیریت برگزاری استارتاپ ویکند در ایران می باشد.

از مسئولین محترمی که به این افراد برای فعالیت استارت آپ ویکند مجوز صادر کردند خواستار پیگیری هستیم. بسیاری از جوانانی که در این کار آفرینی شرکت کردند همچنان منتظر پاسخگویی مسئولین هستند.

شایان ذکر است که در استان گلستان نیز چند دوره از این اردوها برگزار شده که گاها برخی نهادها وس ازمانها نیز گول ظاهر این افراد را خورده و به آنها جا و مکان دادند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری گلستان ما، تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 فروردین 1395، کدخبر: 30319 ، www.golestanema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین