پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
محمدخادم منصوری تصریح کرد :زماني که قيمت‌ها متعادل مي شود دلالان و سودجويان ديگر محلي براي جولان ندارند و اين امر مي تواند دست آنها را در بازار کوتاه کند.
شعار سال:متعادل شدن قيمت‌هامي تواند دست دلالان و سودجويان را در بازار کوتاه کند. رئيس اتحاديه فروشندگان دوچرخه، موتورسيکلت و لوازم يدگي با بيان اين مطلب تصريح کرد: زماني که قيمت‌ها متعادل مي شود دلالان و سودجويان ديگر محلي براي جولان ندارند و اين امر مي تواند دست آنها را در بازار کوتاه  کند. در صورت حمايت دولت و مسئولان از اين صنف به‌طور قطع بازار موتورسيکلت وضع بهتري به خود مي‌گيرد.
 
متعادل شدن قيمت‌هامي تواند دست دلالان و سودجويان را در بازار کوتاه کند. رئيس اتحاديه فروشندگان دوچرخه، موتورسيکلت و لوازم يدگي با بيان اين مطلب تصريح کرد: زماني که قيمت‌ها متعادل مي شود دلالان و سودجويان ديگر محلي براي جولان ندارند و اين امر مي تواند دست آنها را در بازار کوتاه  کند. در صورت حمايت دولت و مسئولان از اين صنف به‌طور قطع بازار موتورسيکلت وضع بهتري به خود مي‌گيرد.محمد خادم منصوري، رئيس اتحاديه فروشندگان دوچرخه، موتورسيکلت و لوازم يدکي تهران با اشاره به افزايش قيمت موتور سيکلت در بازار، گفت: موتور سيکلت‌هايي که در بازار وجود دارند افزايش قيمت زيادي نداشته و موتورسيکلت‌هاي حجم بالاي ۲۵۰ سي سي افزايش قيمت داشته است.رئيس اتحاديه فروشندگان دوچرخه، موتورسيکلت و لوازم يدکي بيان کرد: اين دسته از موتورها پلاک نمي‌شوند حتي اگر در بازار به اسم موتور سنگين به فروش برسند. عدم عرضه اين محصول در بازار باعث افزايش قيمت موتور سيکلت شده است.به گفته رئيس اتحاديه فروشندگان موتورسيکلت با عدم عرضه موتور در بازار قيمت قطعات يدکي آن ۲۰ تا ۲۵ درصد افزايش داشته است.رئيس اتحاديه فروشندگان موتورسيکلت معتقد است که در حال حاضر بازار موتورسيکلت راکد است و يکي از علت‌هاي آن هم افزايش قيمت به شمار مي‌رود. اين در حالي است که اگر عرضه‌اي در بازار نباشد به طور قطع، قيمت‌ها بالا مي‌رود.منصوري در ادامه تصريح کرد: زماني که قيمت‌ها متعادل شود اين امر مي‌تواند دست دلالان و سودجويان را در بازار کوتاه کند. در صورت حمايت دولت و مسئولان از اين صنف به‌طور قطع بازار موتورسيکلت وضع بهتري به خود مي‌گيرد.صنعت موتورسيکلت در اين ۱۵ سال اخير تنها صنفي است که دولت با آن مشکلي نداشته و هيچگاه به بحث قيمت‌گذاري نرسيده است، زيرا قيمت‌ها با سود بسيار اندک تعيين شده‌اند. البته اين استثنا در زمينه موتورسيکلت‌هاي وارداتي وجود دارد که شرکت‌هاي مادر آن‌ها در خارج از کشور تعيين‌کننده قيمت‌ها هستند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری اتاق اصناف تهران   ،تاریخ انتشار:  7 مرداد 1399،کدخبر:   89489،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین