پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
طی این روز‌ها شیوه‌ای از سرقت خودرو مرسوم شده است که آموزش‌های آن نیز در فضای مجازی وجود دارد.
شعار سال: شیوه های سرقت امری است که هر روز با تحولات زیادی همراه می شود و متاسفانه نحوه آموزش و ترویج این اقدامات مجرمانه نیز به راحتی در دسترس است به شکلی که با یک جستجوی ساده می توان به بسیاری از آن ها دست پیدا کرد.

روش هایی که بسیاری از پیچیدگی های اقدامات مراقبتی و ایمنی را دور می زند. در جدیدترین شیوه مجرمین در روزهای اخیر از ecu به صورت خام بهره می برند و به راحتی اقدام به سرقت خودروهای مختلف می کنند. اقدامی که به راحتی نحوه آموزش آن در فضای مجازی موجود است که این آموزش ها و عدم برخورد با آن جای سوال بسیاری دارد!!

سرهنگ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در این خصوص گفت: در روزهای اخیر یک باند دستگیر شد که اقدام به سرقت انواع خودروها در سطح شهر می کرد که این باند با تخریب سوئیچ خودروها و ترفندی خاص اقدام به سرقت خودرو می کرد.

او افزود: این اشخاص با استفاده از ecu خام و نصب آن ها بر روی خودروها و حذف ecu اصلی از مدار اقدام به روشن کردن خودرو و سرقت آن می کنند. این افراد با استفاده از این روش 80 خودرو به سرقت برده بودند.

این مقام انتظامی در خصوص سایر عملیات ها برای مقابله با سرقت ها خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 20 متهم دستگیر شدند که در قالب 6 باند به فعالیت می پرداختند. یکی از این باندها فقط در یک اقدام سارقانه بالغ بر 3 میلیارد تومان از یک منزل سرقت کرده بودند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت با هشدار در خصوص حمل اقلام ارزشمند گفت: یک باند سرقت طلاهای کیفی منهدم شد که این باند با پرسه زنی در بازار اقدام به رصد حاملین و شهروندانی می کنند که با خود طلا حمل می کنند و با تعقیب او در مناطق خلوت اقدام به سرقت از آن ها می کردند.

او در پایان گفت: این باند صرفا به دنبال شمش های طلا و اقلام گران قیمت با وزن بالا بودند و به وسیله دو موتورسیکلت این افراد را تعقیب می کردند و نقشه شوم خود را عملیاتی می کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲۷مرداد 1399، کد خبر: 1042041 _ borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
چه راحت دیگه دزدی رو هم دارن تبدیل به یه موضوع عادی میکنن تو فضای مجازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین