پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
فرمانده یگان حفاظت از بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری از کشف محموله سرقتی پودر آلومینیوم به وزن ۲۷ تن در بندر امام (ره) به شیوه "اضافه بار" خبر داد.

شعار سال:سرهنگ جعفر اطمانی با اعلام خبر کشف محموله سرقتی پودر آلومینیوم در بندر امام (ره) اظهار کرد: در پی گزارش فعالان اقتصادی درباره احتمال کسری بار و سرقت محموله‌های وارداتی از انبارهای بنادر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان حفاظت بندر امام (ره) خوزستان قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد تعدادی از رانندگان کامیونهای باری با هماهنگی برخی کارکنان فعال در زمینه واردات و صادرات کالا پس از طی تمامی مراحل مربوط به خروج کالا از گمرک به شیوه اضافه بار، اقدام به سرقت از محموله‌ها می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از مأموران زبده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی به منظور شناسایی و دستگیری سارقان دست به کار شده و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقامات قضائی در یک اقدام غافلگیرانه سه دستگاه کامیون را شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: با انجام باسکول مجدد و مطابقت وزن محموله با اسناد و مدارک مربوطه محرز شد که هر کامیون 9 تن بار اضافه و در مجموع 27 تن بار سرقتی از نوع پودر آلومینیوم دارند که کشف و ضبط شد.

به گفته اطمانی، در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند همچنین پیگیری لازم برای دستگیری سایر همدستان این متهمان ادامه دارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار4 شهریور    99، کد خبر: 126933،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
این رو شما فهمیدید مابقی رو چی می گی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین