پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
در کلیپ منتشر شده، جوانی اقدام به باز کردن درب، صندوق و کاپوت چندین خودرو در حضور مالکان و برخی از خودروهای پارک شده در یک مجتمع احتمالا مسکونی می کند. سوال این است که در خصوص ضعف قفل های این خودروها و احتمال بالای تارج اموال شهروندان،چه کسی باید ورود کند. خودرو سازها، پلیس انتظامی ، دادستان یا هر سه مورد. منتظر توضیحات هستیم.

شعار سال:کلیپ بالا نه قصد آموزش سرقت خودرو و ترویج خلاف و بدآموزی را دارد و نه قصد ایجاد تشویش در اذهان عمومی را پیگیری می کند. هدف از انتشار کلیپ، فریاد زدن ضعف وافر قفل های مورد استفاده توسط خودروسازها و عدم رعایت سطح بهینه در ایمن سازی قفل خودروهاست. بر این اساس، ضرورت دارد سه گروه خودروسازان( صدور اطلاعیه رفع نقص برای مشتریان و اصلاح نقایص گذشته) ،پلیس (پیگیری موضوع و مستند کردن اصل جریان) و دادستان( بعنوان مدعی العموم و پیگیر حقوق شهروندان) ، ورود کرده و این مشکل را رفع کنند.
شاید اگر جای مدیران شرکت های بیمه بودیم، بابت خسارات پرداختی به شهروندان متضرر شده از سرقت خودرو ، بر علیه خودرو سازهای داخلی ، شکایت می کردیم.
شاید اگر جای نیروی انتظامی بودیم، بابت تخلفات و کم کاری های موجود منجر به وقوع جرم ، از خودرو سازها شکایت می کردیم.
شاید اگر جای دادستان و مدعی العموم بودیم، دستور تهیه گزارش و جمع آوری مستندات قانونی منجر به اعلام جرم را دنباله گیری می کردیم.
وظیفه رسانه اطلاع رسانی همراه با حساس سازی بود که انجام شده است. از شهروندان عزیز، انتظار داریم، مطالبه گر حقوق حقه خود از مبادی قانونی باشند.

تعداد بازدید : 5

دراین کلیپ می توانید ببینید که چقدر راحت این آقا پسر یه سیخ دستش گرفته هر چی ماشین جلو دستش بود دراشونو باز کرد.مردم دکتر متخصص ببینن اینجوری دنبالش نمیوفتن!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین