پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: سایتی به عنوان «نما» طراحی شده است تا مالباخته ها اموال مسروقه خود را که کشف شده اند، از طریق مراجعه به این سایت و مشاهده تصویر آنها شناسایی و در هماهنگی با مقامات قضائی تحویل بگیرند.
شعار سال: رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: سایتی به عنوان «نما» طراحی شده است تا مالباخته ها اموال مسروقه خود را که کشف شده اند، از طریق مراجعه به این سایت و مشاهده تصویر آنها شناسایی و در هماهنگی با مقامات قضائی تحویل بگیرند.

سردار محسن حسن خانی افزود: زمانی که اموال مسروقه با شناسایی و دستگیری سارق کشف می شود، در انبار و محلی که سارق برخی اموال مسروقه را نگهداری کرده است، اموالی به دست می آید که صاحبان آن ها شناسایی نشده اند چرا که سارقان محل سرقت را اعلام نمی کنند.

سارقی که آدرس سرقت هایش را نوشته بود

رئیس پلیس آگاهی گفت: سارقی را دستگیر کردیم که هر آنچه را که سرقت کرده بود در جایی نوشته بود که فلان وسیله را از کجا سرقت کرده و پلیس از طریق آدرس هایی که این سارق نوشته بود، اموال مسروقه را به صاحبان اصلی آن برگرداند.

رئیس پلیس آگاهی گفت: صاحبان اموالی که از سارقان به ویژه آن هایی که سریالی سرقت کرده و حدود ۷۰ تا ۸۰ فقره سرقت داشته اند، کشف می شود، شناسایی نمی شود بر این اساس عکس این اموال را در سایت نما بارگذاری می کنیم تا مالباختگان با مراجعه به آن اموال خود را شناسایی کنند.

حسن خانی ادامه داد: این سایت در پایگاه خبری پلیس بارگذاری شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت پلیس و انتخاب سامانه اموال کشف شده، اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

وی افزود: عکس تمام اموال مسروقه به استان ها نیز داده شده تا مالباختگان با ارائه دلایل، مدارک و مستندات به حوزه آگاهی محل سکونت خود مراجعه کرده و اموال خود را با هماهنگی مقامات قضائی تحویل بگیرند.

حسن خانی افزود: این سایت از اواخر سال گذشته راه اندازی شد و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر به این سایت مراجعه کرده اند و برخی اموال مسروقه خود را با شناسایی و ارائه مدارک با هماهنگی مقامات قضائی تحویل گرفته اند.

افزایش کشفیات سرقت در ۵ ماه امسال

وی با اشاره به آمار سرقت در ۵ ماه نخست امسال ادامه داد: در ۵ ماه اول سال ۹۸ در حوزه های مختلف سرقت حدود ۲۳ درصد افزایش کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت در این زمینه بهتر است.

وی اضافه کرد: در ۵ ماه اول امسال در حوزه مبارزه با سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته دستگیری ها حدود ۲۳ درصد افزایش داشته است.

تعداد بازدید : 2


رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: میزان سرقت از منزل در ۵ ماه امسال از میانگین افزایش سرقت‌ها پایینتر است اغلب سرقت ها که افزایش داشته اند سرقت های «خرد» هستند.

 سردار حسن خانی افزود: وقوع سرقت خودرو نیز به نسبت میانگین سرقت ها کمتر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398، کدخبر: 83484797 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
چجوری صحتش مشخص میشه فکر نکنم این سایت خیلی جواب باشه مخصوصا برای ایرانیان عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین