پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین بیان داشت: با اخذ استاندارد،مجوز بهره برداری تله سیژ قزوین صادر شد.

شعار سال:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین بیان داشت: با اخذ استاندارد،مجوز بهره برداری تله سیژ قزوین صادر شد

 معاون عمرانی استاندار بیان داشت: بهره برداری اولیه تله سیژ در سال ۹۳ کلید خورد که به دلیل اشکالات فنی متوقف ماند. 

وی افزود :  پس از تلاش ها و پیگیریهای مجموعه سازمان همیاری شهرداریهای استان قزوین  ،اقدامات لازم به منظور راه اندازی، رفع ایرادات و تهیه تجهیزات و دستگاه‌های تله سیژ و  دریافت استاندارد توسط این سازمان صورت پذیرفت .


وی افزود : قابل ذکر است در این پروژه ۳۴ اشکال رفع گردید و مجوز بهره برداری صادر شده است. 

معاون عمرانی استاندار یادآور شد: استان قزوین با آب و هوای معتدل و شرایط اقلیمی مناسب، دارای طبیعتی چهار فصل  است که دارای آثار و بناهای تاریخی و مذهبی متنوعی است و این استان را به یک منطقه گردشگری ویژه برای همه زمان‌ها تبدیل کرده است.

فرخزاد اظهار داشت: موقعیت مکانی، قابلیت ها و جاذبه های  گردشگری تله سیژ قزوین، می تواند آن را در کشور منحصر به فرد کند و از استانهای اطراف نیز علاقمندان به این منطقه مراجعه کنند. 

وی افزود: این منطقه از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار بوده و فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی است و گامی مثبت در راستای ایجاد اشتغال پایدار خواهد بود. 


فرخزاد خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم تا علاوه بر فعالیت تله سیژ، بتوانیم تله اسکی را نیز در کنار این مجموعه مورد بهره برداری قرار دهیم.

این مسوول عمرانی ادامه داد: در حال حاضر روند اجرایی این پروژه نیز توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان پیش می‌رود و قرار شد تا زمانی که شرایط فراخوان آماده شود، راهبری این موضوع توسط این سازمان به انجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین  تصریح کرد: البته تاکنون چند سرمایه‌گذار برای انجام این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند اما چون زمان صدور گواهی استاندارد این منطقه به لحاظ ایجاد شرایط امنیت و حفظ جان مردم مشخص نبود لذا موضوع با شرایط ویژه در دست پیگیری قرار گرفت و هشت مورد بازرسی متداوم از این مجموعه نیز تاکنون به عمل آمده است.

فرخزاد تاکید کرد: برای انجام این موضوع نشست‌هایی با دفتر فنی، اداره کل ورزش و جوانان، هیات اسکی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان جهت راه‌اندازی این مجموعه نیز برگزار شده است.

تله‌ سیژ کامان در ۱۵ کیلومتری شمال قزوین و در حاشیه جاده قزوین - رازمیان، ضلع شمال غربی راهدارخانه بهرام‌آباد و در منطقه نمونه گردشکری واقع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری قزوین، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399، کد خبر:88527،www.ostan-qz.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
با اينكه پروژه هاي عمراني در كشور داراي نقص و كش دادن هاي فراوونه با اين حال بازم تو قزوين داره با قدرت پيش ميره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین