پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
قیمت موز که یک‌‌ماه پیش حدود ۱۱ تا ۱۳ هزارتومان بود درحال‌حاضر در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران به حدود ۲۰ هزارتومان هم رسیده است. افزایش قیمتی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران توضیحاتی در خصوص آن ارائه داد.
شعار سال:قیمت موز که یک‌‌ماه پیش حدود ۱۱ تا ۱۳ هزارتومان بود درحال‌حاضر در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران به حدود ۲۰ هزارتومان هم رسیده است. افزایش قیمتی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران توضیحاتی در خصوص آن ارائه داد.
 
اسدالله کارگر در این باره اظهار کرد: در هفته‌های اخیر موز با افزایش نرخ مواجه شده و براساس گزارش‌های شفاهی تا ۱۹ هزارتومان هم به فروش رسیده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که علت این افزایش نرخ حدود ۹۰۰۰ تومانی موز چیست، گفت: موز کالای وارداتی است و طبیعتا افزایش نرخ ارز بر نرخ آن موثر خواهد بود. همچنین علت ارزان بود موز در هفته‌های گذشته این بود که فروشندگان مجبور بودند خریدهای قبل خود را به دلیل گرمای هوا هرچه سریعتر و زیر نرخ بفروشند.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: البته در تابستان به دلیل افزایش تنوع میوه، موز تقاضای زیادی ندارد و هرچه به فصول پاییز و زمستان نزدیک تر می‌شویم با کاهش تنوع میوه ها، تقاضا برای خرید موز هم زیاد می‌شود. همچنین این نکته را باید اضافه کرد که عدم برگزاری مراسم‌ها در تالارها و... نیز باعث کاهش تقاضای خرید موز شد که طبیعتا همه این موارد در کاهش نرخ این محصول در هفته‌های گذشته موثر بود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری گسترش    ،تاریخ انتشار    30 مرداد 1399،کدخبر:   117491 ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
موز هم دیگه میوه لاکچری شده. فقط انحصار واردات این میوه خیلی قضیه جالبیه که گفته شده حتی در دوره کرونایی و حتی در دوره تحریم ها هم قطع نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین