پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
روایت کرده اند که دکتر نوبخت قبل از دولت 11 و 12، معمولا در برقراری تماس تلفنی با سایر مدیران ناآشنا با وی، خود را با عبارتی نزدیک به عبارت نوبخت هستم، نماینده مجلس ششم از رشت؟ معرفی می کرد. همراه با چاشنی لبخند و رعایت ملاحظات ادب و اخلاق. مرد سیاست ، ادب و اخلاق، در چرخ زمانه مجددا مدیر ارشد شد . اما چه به سر مردم آورد؟

شعار سال : مجری برنامه اجازه می خواهد که قیمت چند کالای اساسی موجود در بازار را از دکتر نوبخت بپرسد، ایشان مخالفت می کند و مدعی می شود که از قیمت ها خبر ندارم، همسرم خرید می‌کند!

آقای دکتر نوبخت آیا می دانند که با عملکرد شان در سازمان برنامه و بودجه چه بر سر شهروندان ایرانی آمده است ( برخی از منتقدین ، نام سازمان برنامه و بودجه را به طنز ، سازمان واو گذاشته و معتقدند که بحث برنامه و بودجه را با توجه به عملکرد و اثرگذاری عملکردی - پیامدی این سازمان در سطح ملی، باید حذف کرد)؟ چرا نباید یک مدیر ارشد، از کف بازار و واقعیات زندگی مردم اطلاع داشته باشد؟ آیا آنقدر درگیر تصمیم سازی ها و نظارت هستند که وقت آشنائی با مشکلات کف اجتماع را ندارند؟ اگر اینگونه است، کو نتایج عملکردیت آقای نوبخت؟

بدلیل نزدیکی مکانی و فرهنگی ، با عقبه خانوادگی دکتر نوبخت آشنائی نسبتا مناسبی داریم، خانواده ای محترم ، متشارع و اهل علم و ادب . ان شاالله عملکرد دکتر نوبخت ، به این عقبه قابل افتخار، لطمه ای وارد نکند؟ فقط چند ماه فرصت باقیمانده است ، جناب دکتر.

تعداد بازدید : 7

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین