پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از حضور سه معین اقتصادی در شهرستان خواف نام برد و گفت: سنگ‌آهن، سپاه امام رضا(ع) و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، معین‌های خواف هستند و تفاهم‌نامه‌های مختلفی با دانشگاه تهران در راستای اشتغا زایی به امضا رسانده‌اند.
شعار سال:علی‌اکبر لبافی از ۲۲ فعالیت قرارگاه سپاه با سرمایه بالغ بر پنج میلیارد ‌و پیش بینی اشتغال برای سه هزار نفر خبر داد و افزود: فولاد سنگان نیز هفت پروژه تأیید شده دارد که برای ۴۴ نفر اشتغال صورت گرفته است.
 

وی به ۱۴۹ فعالیت فرهنگی معین‌های اقتصادی در شهرستان خواف اشاره کرد و افزود: حساب‌های سپرده خرد روستایی نیز در حال ثبت هستند و فرآیند اجرایی آن‌ها طی می‌شود.
 
فرماندار شهرستان خواف نیز از بهره‌برداری پنج مدرسه با سرمایه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه همکاری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان برای سال جاری به امضا رسیده است و بخشی از آن‌ها آماده بهره‌برداری است.
 
حسین سنجرانی از همکاری میان پست بانک و معین اقتصادی شهرستان برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه گفت و افزود: بنا است شرکت‌ها و خیرین نیز بالغ بر پنج میلیارد تومان به صندوق پس‌انداز شهرستان کمک کنند و از محل ودیعه ۳۵ میلیارد تومانی با نرخ کمتر از چهار درصد تسهیلاتی در اختیار ۲۵۰ پرونده آماده دریافت اعطا شود.
 
وی به برگزاری ۸۰ جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون سه مرحله رزمایش طرح مواسات نیز در خواف برگزار شده است.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  می متالز  ،تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399،کدخبر:  124284 ،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین