پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
استاندار گلستان گفت: نرخ بیکاری گلستان حدود دو درصد کاهش یافت و از ۱۳.۸ به ۱۱.۹ درصد رسید. حسن صادقلو پیش از ظهر جمعه در آیین افتتاحیه پروژه های هفته دولت شهرستان آق قلا که با حضور وزیر ...

شعار سال: استاندار گلستان گفت: نرخ بیکاری گلستان حدود دو درصد کاهش یافت و از ۱۳.۸ به ۱۱.۹ درصد رسید.
حسن صادقلو پیش از ظهر جمعه در آیین افتتاحیه پروژه های هفته دولت شهرستان آق قلا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان در راستای اجرای اهداف دولت تدبیر و امید با کمبودهای بسیاری روبرو است.

وی افزود: با وجود کمبودها استان گلستان در حوزه های مختلف به رشد دست یافته است.

استاندار گلستان ادامه داد: این رشد در استان به این معنا نیست که همه مسائل گلستان حل شده است اما باید قبول داشته باشیم نتایجی که برای دولت اتفاق افتاده قابل دفاع است.

وی اضافه کرد: در سه سال گذشته ۶ هزار و ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستات افتتاح و کلنگ زنی شده است.

صادقلو تصریح کرد: در سال گذشته دو هزار و ۲۱۰ نفر آموزش مشاغل دانش بنیان را گذارنده و در استان مشغول کار شده اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۵۰۰ فارغ التحصیل رشته کشاورزی در پهنه بندی کشاورزی در راستای افزایش تولیدات استان فعال شده اند.

استاندار گلستان از به سرانجام رسیدن برخی از پروژه های مهم در غرب استان خبر داد و تصریح کرد: در سه سال گذشته سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده که با احتساب پروژه های در حال اقدام به پنج هزار میلیارد تومان می رسد.

به گفته صادقلو در راستای اقدام فوری و حساب شده استان تسهیلات کارگشایی واحدهای تولبدی و صنعتی راکد کوچک و متوسط و همچنین با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به ۷۴۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ارکین، تاریخ انتشار 5 شهریور 95 ، کد مطلب: 20170: www.erkinnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
این آمار را جناب استاندار از کجا آورده اند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین