پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۹۷۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دوره‌های ارشد گذشته را پایان دادیم و اکنون قصد داریم به صورت محدود به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بپردازیم.
شعار سال:محمد حسین امید، رئیس دانشگاه علمی کاربردی، گفت: دوره‌های ارشد گذشته را پایان داده‌ایم، زیرا بسیاری از آن‌ها باقی مانده بودند به طوری که برخی از آن‌ها تا ۶ سال نیز به طول انجامید، اما در سال ۹۸ پرونده آن‌ها را بستیم و اکنون به صورت محدود قصد داریم به پذیرش بپردازیم.
 
وی درباره تکمیل ظرفیت تصریح کرد: در حال حاضر ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته از چهارم تا ۱۱ شهریور ماه ۹۹ و دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته از ۱۱ تا ۱۷ شهریور ماه جاری انجام می‌‎شود؛ بنابراین مشغول ثبت‌نام هستیم و نیاز به تکمیل ظرفیت نداریم. اما به طور قطع در نیم سال دوم دانشجو پذیرش خواهیم کرد و حتما تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.
 
امید در پایان خاطرنشان کرد: کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی دو دسته می‌شوند. برخی از آن‌ها کاملا عملی بودند که برگزاری آن‌ها به تابستان موکول شد. برخی دیگر که از دو قسمت نظری وعملی تشکیل شده بودند، بخش نظری آن‌ها را برگزار کردیم و بخش عملی به تابستان موکول شد. برای ترم جدید نیز کلاس‌های عملی حتما به صورت حضوری و کلاس‌های نظری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری   دانشجو، تاریخ انتشار:  9 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:    871840،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین