پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
بر اساس توضیحات ارایه شده در گزارش خبری، بنظر می‌رسد که در هفته سوم شهریور ماه، بازار بورس، مثبت و یا تعادلی باشد. اما برخی از کارشناسان معتقدند که بازار بورس در هفته آخر شهریور، بنا بر رویه متداول هر سال، به هیچ وجه وضع مطلوبی نخواهد داشت.
شعار سال: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از شنبه هفته آینده سهامداران عمده و حقوقی موضوع بازارگردانی را برای متعادل کردن بازار به طور جدی انجام خواهند داد.
آقای قالیباف اصل امروز در حاشیه جلسه با سهامداران حقوقی شرکت‌های بورسی گفت: در این جلسه تصمیم بر این شد که سهامداران حقوقی در خصوص بازارگردانی سهام خود از شنبه اقدام کنند که این موضوع در متعادل شدن بازار تاثیر خود را خواهد گذاشت.

وی گفت: همچنین در بلند مدت نیز این شرکت‌ها باید با صندوق‌های بازار گردان بزرگ قرارداد ببندند تا بتوانند هم در روز‌های رشد بازار و هم در روز‌های منفی برای متعادل شدن بازار اقدام کنند.
وی افزود: این تصمیم از شنبه تاثیر خود را بر متعادل شدن بازار خواهد گذاشت و در بلند مدت نیز به نفع بازار سرمایه است و به نقد شوندگی بازار نیز کمک می‌کند.
وی گفت: این شائبه که گفته می‌شود دولت دیگر از بورس حمایت نمی‌کند صحت ندارد و حمایت‌ها از بازار سرمایه ادامه خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 13 شهریور  1399، کد خبر: 4956563،  www.irirbnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین