پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۴۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
معاون آب و آبفای وزیر نیرو از دسترسی هشت میلیون روستایی به آب سالم و پایدار خبر داد.

شعار سال: قاسم تقی‌زاده خامسی در خصوص ساخت تصفیه‌خانه، اظهار داشت: وزارت نیرو در بخش آب ساخت تصفیه‌خانه آب در ۳۰ روز و اتصال هر هفته ۳۰ روستا به شبکه آبرسانی پایدار در کشور را اجرایی سازد.

وی پیشرفت خدمات حوزه آب و برق را نسبت به ابتدای انقلاب اسلامی ۱۰ برابر ذکرکرد و گفت: ابتدای انقلاب ۱۹ سد وجود داشت، امروز این عدد به ۱۹۰ سد در کشور رسیده است.

تقی‌زاده خامسی درباره حل مشکل روستا‌های دچار تنش آبی، افزود:

۶ هزار روستا با تانکر آبرسانی می‌شود، اما از نظر توانایی فنی و اجرایی، چنانچه اعتباری در اختیار باشد، می‌توان ۷۰۰ روستای خوزستان را به شبکه آبرسانی پایدار متصل کرد.

*** تغییر مکانیسم آبیاری

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در پایان تغییر مکانیسم آبیاری فضای سبز شهر تهران را پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و شهرداری تهران بیان کرد و افزود: فضای سبز شهر تهران در یک سال حدود ۱۸۰ میلیون متر مکعب یعنی ظرفیت تمام دریاچه کرج آب مصرف می‌کند.

تفاهم‌نامه مزبور، حرکتی مثبت در مسیر توسعه فضای سبز است، قبل از این پیشنهاد شهرداری تهران ۳.۵ درصد از پساب را استفاده داشت، اما بعد از اجرای این تفاهم‌نامه این رقم به ۶۰ درصد خواهد رسید.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 15     شهریور    99، کد خبر:   211555، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
الان باید به این مسئله افتخار کنیم؟ پس بی آبی در مناطق سیستان و جاهای دیگه چی میشه؟ مگه آبرسانی جزء وظایف مسئولان نیست که با افتخار ازش حرف می زنند؟ غیزانیه رو چیکار می کنند؟
ناشناس
Italy
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
الان باید به این مسئله افتخار کنیم؟ پس بی آبی در مناطق سیستان و جاهای دیگه چی میشه؟ مگه آبرسانی جزء وظایف مسئولان نیست که با افتخار ازش حرف می زنند؟ غیزانیه رو چیکار می کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین