پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
بر اساس مذاکرات سازمان محیط زیست، وزارت دفاع و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شده وزارت دفاع نسبت به تامین فهرست تجهیزات مورد نیاز محیطبانان کشور برای دوره ای پنج ساله، اقدام کند.

شعارسال: دفاع از خاک و مرز و بوم این کشور است، در آستانه هفته دفاع مقدس، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل سازمان حفاظت محیط زیست بازدید کرد.

ابتکار ضمن استقبال از اقدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید محصولات داخلی منطبق با استانداردها و شاخص های روز دنیا، گفت: ضروری است پیش از توزیع این اقلام، آموزش های لازم برای محیط بانان در خصوص نجوه به کارگیری این تجیهزات در نظر گرفته شود.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی سازمان حفاظت محیط زیست با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شده وزارت دفاع نسبت به تامین فهرست تجهیزات مورد نیاز محیط بانان کشور برای دوره ای پنج ساله، اقدام کند.

حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت استانداردسازی و یکپارچه سازی تجهیزات و امکانات یگان حفاظت محیط زیست، گفت: در همین راستا و به منظور توانمندسازی، سازماندهی، استانداردسازی و هماهنگ نمودن تجهیزات فردی و گروهی و تجهیزات حفاظتی و دفاع شخصی محیط بانان، در تعامل و همکاری میان دو دستگاه محیط زیست و وزارت دفاع، مقرر شد، کلیه نیازهای تجهیزاتی یگان حفاظت محیط زیست از طریق وزارت دفاع تامین شود.

خیلدار با بیان اینکه این تجهیزات به تدریج و طی دوره ای پنج ساله در اختیار محیط بانان قرار می گیرد، اظهار کرد: این تجهیزات تولید داخل و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: تامین یکپارچه، هماهنگ و استاندارد شده تجهیزات یگان حفاظت محیط زیست برای یک دوره میان مدت و در آستانه هفته دفاع مقدس با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نقطه عطفی در توانمندسازی محیط بانان کشور است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این اقدام منجر به تقویت و کارآمدی ساختار محیط بانی در کشور می شود، تصریح کرد: این اقدام، همچنین فرصتی مغتنم برای مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها است تا از اعتبارات استانی به منظور تقویت پرداخت های پرسنلی به محیط بانان بهره گیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 30 شهریور 1395، کدمطلب: 3774237 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین