پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
اینکه مدیری شب بخوابد و فردا در جمع چهار همکار وزارتی با ردوبدل کردن چند برگ کاغذ، تصمیم‌گیری کند، شایسته هیچ کجای دنیا و مخصوصا کشور ایران نیست. آقای خاوازی بیان کرده‌اند که وزارت قصد راه‌اندازی روستا بازار به منظور عرضه محصولات کشاورزان به‌شکل مستقیم و قیمت پائین‌تر به شهروندان را دارد. خواشمندیم، قبل از اجرا، طرح را به نقد همگانی گذاشته و از متخصصان استمدادطلبی کارشناسانه کنند. میدان تره بار شهرداری، تجارب شکست خورده عدیده در این بحث دارد، لطفا تکرار نکنید.
شعار سال: در نشست وزیر و معاونان وزارت جهاد کشاورزی با رئیس و مدیران سازمان صداوسیما، دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با ابراز امیدواری دراین‌باره که رسانه ملی بیش از گذشته در آرامش‌بخشی و ایجاد اعتماد به این صنعت سهیم شود و به این وزارتخانه یاری دهد، گفت: وزارت جهاد کشاورزی با کمک صداوسیما می‌تواند افق روشنی برای سرمایه‌گذاران در این بخش ایجاد کند و این عرصه را عرصه‌ای امن برای سرمایه‌گذاری معرفی کند.

وزیر جهاد کشاورزی در این نشست خبر خوش راه‌اندازی روستا بازار را برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان در بازار پایتخت اعلام کرد و خواستار حمایت رسانه ملی از این ابتکار وزارت جهاد کشاورزی شد.

وی گفت: تا دو ماه آینده روستا بازار در تهران به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود تا کشاورزان بتوانند به‌صورت مستقیم انواع محصولات خود را در یک یا دو روز مشخص باقیمت‌های بسیار مناسب به مردم عرضه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دهقان، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۵۱۷۴، www. dehghannews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین