پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: برخی موارد ناامن کننده باید به طور پیوسته دنبال شود مثلا یکی از موارد القا کننده ناامنی برای زنان، شمشاد‌های بلند بود که این شمشاد‌ها باید پیوسته کوتاه شوند و از سویی دیگر دقت داشته باشید رفع مسئله حس ناامنی به دلیل اینکه ریشه در روان افراد دارد نیازمند کار و آموزش بیشتری است.
شعار سال: زهرا بهروز آذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از ابلاغ دستور العمل طرح ارتقای امنیت بانوان در محیط‌های شهری به مناطق ۲۲ گانه تا پایان مهر ماه خبر داد.
 
وی افزود: پیرو اجرای برنامه "تهران شهری برای همه"، در نظر داریم شهر را برای همه گروه‌های مختلف اعم از زنان، سالمندان، کودکان و ... آماده کنیم.

بعضا متاسفانه زنان تجاربی از القای حس ناامنی در برخی فضا‌های شهر دارند و این حس مانع از حضور آن‌ها در شهر می‌شود که ما به عنوان مسئولین شهری وظیفه داریم ضمن امن کردن فضا، حس امنیت را نیز ارتقا دهیم.
بر اساس تجارب کسب شده در منطقه ۱۰، دستورالعملی برای مناطق ۲۲ گانه تدوین شده است که در چهار گام اجرایی همچون شناسایی نقاط ناامن و بی دفاع در سطح مناطق، ثبت به روی نقشه جی‌ای اس منطقه، اولویت بندی و رفع آنها، این طرح را دنبال می‌کنیم.

در منطقه ۱۰، ۸۰ نقطه ناامن برای زنان با کمک اهالی شناسایی شد که حدود ۵۰ نقطه به طور کامل رفع خطر شد، اما برخی موارد ناامن کننده باید به طو پیوسته دنبال شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آخرین خبر، تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: akharinkhabar.ir، ۶۷۸۲۶۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین