پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: باوجود هزینه‌های انجام شده تاکنون از تنها مرکز ترک اعتیاد بانوان در استان استقبال نشده است.

شعار سال: علی زندی ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدربا بیان اینکه از ابتدای سال ۹۲ مرکز درمان زنان معتاد در استان راه اندازی شده،افزود: ظرفیت نگهداری در این مرکز ۳۵ نفر است.

وی افزود: متاسفانه علی رغم مجاورت مرکز درمان زنان معتاد با مرکز جمع آوری متکدیان استقبالی از این مرکز نمی‌شود.


زندی با بیان اینکه هزینه درمان هر زن ۵۲۰ هزار تومان است، افزود: ۵۰ درصد از این هزینه را بهزیستی پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی از علقه‌های فرهنگی خاصی برخوردار است، افزود: چنانچه زن و کودکی معتاد باشند و هزینه درمان نداشته باشند در صورت معرفی به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این افراد را مدیریت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قسمت اعظم بیماری‌ها از جمله بیماری ایدز از طریق سرنگ‌های چندبار مصرف شیوع پیدا می‌کند، افزود: در قسمت بیماران روانی بیمارستان امام رضا(ع) مرکزی برای درمان کودکان معتاد تعبیه شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به پاتوق‌هایی که محلی مستعد برای مصرف و فروش مواد مخدر است، اظهار کرد: یکی از پاتوق‌های مواد مخدر در مرکز استان به نفع دولت ضبط شده است.

وی با بیان اینکه معتاد متجاهر در استان نداریم، افزود: کمرنگ شدن روابط عاطفی بین خانواده‌ها می‌تواند آسیب بسیار بزرگی برای جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید سعی کنند روابط عاطفی خود را در خانواده مستحکم کنند، افزود: امروزه بحث مواد مخدر باید اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از معتادین شاغل هستند، گفت: در حال حاضر مسیر مواد مخدر از استان خراسان جنوبی تغییر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر، تاریخ انتشار 17 آبان 1394، کدمطلب: 2960986 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین