پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
معاون فرماندار شهرضا گفت: اعتیاد مردان با مشارکت خودشان برطرف می­‌شود اما اگر زنان به اعتیاد دچار شوند خطرات زیادی جامعه را تهدید خواهد کرد.

شعارسال : محمدحسین داراب عصر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با بیان این­که اعتیاد زنان در جامعه خطرات بدی به همراه ­دارد، گفت: اعتیاد یکی از بدترین و بزرگ­ترین بلایایی است که جوامع امروزی به آن دچار شده‌­اند؛ اعتیاد مردان با مشارکت خودشان برطرف می­‌شود اما اگر زنان به اعتیاد دچار شوند خطرات زیادی جامعه را تهدید خواهد کرد.

وی با بیان این­که زنان ارکان اصلی خانواده و جامعه هستند، اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به مبارزه با این معضل نیست و بخش خصوصی و غیردولتی نیز باید به کمک بخش دولتی در راه مبارزه با این بلای خانمان‌­سوز بیایند.

معاون فرماندار شهرضا با اشاره به لزوم حضور تمام اجتماع در این پیکار بزرگ، اظهار کرد: استان اصفهان و شهرستان ما در زمینه اعتیاد جایگاه مناسبی دارد و آمار اعتیاد در استان تنها 1/9 درصد جمعیت است که از نظر آسیب اجتماعی در جایگاه 19 کشور قرار دارد.

داراب با بیان این­که کاهش سن اعتیاد معضلی است که جامعه را تهدید می‌کند، اظهار کرد: کانون خانواده­‌ها مهم­‌ترین هدف دشمن در راستای نابودی ارکان جامعه ما است، باید تمام جوانب این معضل اجتماعی برای مبارزه با آن در نظر گرفته ­شود.

وی با اشاره به کشف بیش­ از 30 موادمخدر در 6 ماه­ اول سال جاری در استان اصفهان، خاطر نشان­ کرد: دهه آینده، زمان مواجهه با انبوهی از آسیب‌هایی است که از معضل اعتیاد نشأت گرفته است، بنابراین لازم است برای مقابله با این پدیده شوم اجتماعی و کاهش آسیب‌های ناشی از آن، اقدامات عاجلی صورت پذیرد.

معاون فرماندار شهرضا ادامه­ داد: آمار کشفیات مواد­ مخدر نشان ­دهنده عملکرد مناسب دستگاه‌­های نظارتی است و اکنون دستگاه‌های فرهنگی مانند آموزش ­و پرورش، دانشگاهیان و روحانیون در زمینه فرهنگ­‌سازی مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت بالای خود تلاش­ کنند.

داراب مهم­ترین رکن مبارزه با موادمخدر را پیشگیری دانست و افزود: رسانه­‌ها، آموزش­ و پرورش و خانواده­‌ها نقش مهمی در زمینه کاهش آسیب­‌های اجتماعی و گرایش به موادمخدر دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 22 دی 1394 ، کد مطلب : 13941022001454 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
این مسئله را بروید از دوره مدیر سابق سازمان بهزیستی کشور پیگیری کنید و ببینید که چرا فقط شعار می داد و کسی هم به ایشان خرده نمی گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین