پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکان استعلام فوری ممنوع ‌الخروجی افراد را روی سایت خود قرار داده است.

شعار سال: در گذشته مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند برای اینکه بدانند ممنوع الخروج هستند یا نه دو راه پیش روی داشتند؛ یا به صورت حضوری باید به اداره گذرنامه می رفتند و یا با تلفن به این اداره، وضعیت خود را استعلام می کردند.

 به دنبال مشکلاتی که افراد برای اطلاع از ممنوع الخروجی خود داشتند، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تیر ماه سال ۹۷ سایتی طراحی کرد تا افراد به وسیله آن بتوانند به صورت آنلاین وضعیت ممنوعیت خروجی خود را بررسی کنند.

البته باید توجه داشت که استعلام فوری ممنوع ‌الخروجی افراد در این سایت صرفا براساس پرونده های دوایر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و همچنان برای اطلاع از وضعیت ممنوع الخروجی کیفری و سایر ممنوع الخروجی ها باید به اداره گذرنامه مراجعه کرد.

ممنوع الخروج کیست؟

منظور از ممنوع الخروجی صرفا براساس پرونده های دوایر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این است که شخص به موجب رأی دادگاه و یا صدور اجراییه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بدهکار شناخته شود.

نحوه استعلام فوری ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی

افراد می ‌توانند با مراجعه به آدرس به این سامانه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده یعنی نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی، از وضعیت ممنوع ‌الخروجی خود یا شخص موردنظر باخبر شوند.

پس از انجام همه مراحل، پیامی به کاربر نمایش داده می شود که بیانگر ممنوع الخروجی یا غیر آن است.

برای ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سامانه استعلام فوری ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری وکلاپرس، تاریخ انتشار 31 شهریور    99، کد خبر:   6103، www.vokalapress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین