پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه لایحه بودجه سال 95 شهرداری همدان باید آذر ماه به شورای شهر ارائه شود گفت: تفاوت روند بررسی گزارشات حسابرسی با سال‌های گذشته در این است که امسال از کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه استفاده شد.

شعار سال: حسین قراباغی با اعلام اینکه لایحه بودجه سال 95 شهرداری همدان باید آذر ماه به شورای شهر ارائه شود، اظهار داشت: برای بودجه سال 94 شهرداری همدان تاکیدات و تبصره‌هایی در نظر گرفته شده بود که دنبال انجام تبصره‌های ذیل بودجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به کوتاهی‌هایی که در این زمینه بود تذکراتی به شهرداری همدان داده شد، گفت: شهرداری همدان برای کسب درآمدهای پایدار از جمله عوارض نوسازی، بهای خدمات و سرمایه‌گذاری باید کوشش لازم را داشته باشد.

قراباغی تصریح کرد: متاسفانه کوششی و حرکتی در بدنه شهرداری همدان برای کسب درآمدهای پایدار ندیده‌ام و اگر بدنه شهرداری همدان برای ایجاد یک درامد کوششی حرکت نکند، درآمد پایداری نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از عملکرد شهرداری همدان در زمینه کسب درآمدهای پایدار رضایت ندارم، عنوان کرد: یکی از آسیب‌های مدیریت شهری این است که برابر این موضوع مقاومت می‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان از بررسی گزارش حسابرسی سال 93 سازمان‌ها و مناطق شهرداری همدان خبر داد و گفت: تفاوت روند بررسی گزارشات حسابرسی با سال‌های گذشته در این است که امسال از کارشناسان خبره و اساتید دانشگاه استفاده شد.

قراباغی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد حسابرس، وزن حسابرسی و ارزیابی سازمان‌ها و مناطق حسابرسی شده در دستور کار بود، تصریح کرد: ایراداتی که در حسابرسی‌های سال 92 وجود داشته و به سازمان‌ها و مناطق گفته شده باید اصلاح می‌شد و این خط قرمز شورای شهر بود.

وی با اشاره به اینکه اگر 14 سال از عمر شورای شهر همین روال بررسی حسابرسی‌ها وجود داشت امروز با اشکالات بسیاری مواجه نبودیم، عنوان کرد: اشکالات حسابرسی قبل از سال 92 در سال‌های بعد تکرار شده چون بررسی گزارشات حسابرسی به عنوان وظیفه اصلی شورای شهر، به درستی انجام نشده است.

عضو شورای شهر همدان با تصریح بر اینکه به حسابرسی عملکرد اکتفا نکرده و حسابرسی ضمن عملکرد را نیز در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: اشکالاتی در زمینه ثبت، حسابداری نقدی و تعهدی وجود دارد که می‌بایست از سوی حسابرسان لحاظ می‌شد ولی رعایت نشده است.

وی بیان کرد: موضوع بسیار مهمی که در بررسی گزارشات حسابرسی مشخص شد این بود که در زمینه پرداخت مالیات‌ها دقت کافی نشده و خارج از ضوابط قانونی مالیات‌های زیادی توسط سازمان‌های شهرداری همدان پرداخت شده است.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه این امر به علت عدم آشنایی ذیحسابان و حسابداران سازمان‌ها و مناطق شهرداری است، گفت: اگر این افراد خود را با بخشنامه‌های روز آشنا کنند نیازی نیست این هزینه‌ها به شهرداری تحمیل شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 18 آبان 1394، کد مطلب: 911165:www. tasnimnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین