پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
درصورت اعلام وزارت راه و شهرسازی، پس از حذف متقاضیان بدحساب، سامانه برای ثبت نام جایگزین‌ها باز خواهد شد.     

شعار سال: در حالی که یکم مهرماه آخرین فرصت واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی مسکن ملی در استان تهران بود، وزارت راه و شهرسازی تصمیم به تمدید این مهلت گرفت. 

20 هزار نفر برای شرکت در طرح مسکن ملی استان تهران و خانه دار شدن از این طریق ثبت نام کردند که طبق آخرین گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی از این تعداد تنها حدود دو هزار و 500 متقاضی نسبت به واریز اوردع اولیه اقدام کردند و مابقی در صورت تاخیر در واریز حذف می‌شوند. 

تمدید مهلت واریز اولیه مسکن ملی تا 15 مهر

خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره تمدید مهلت واریز آورده اولیه اظهار داشت: به ثبت نام کنندگان متقاضیان مسکن ملی استان تهران تا پانزدهم مهر ماه برای واریز 40 میلیون تومان آورده اولیه وقت داده شده است. 

وی ادامه داد: فعلا هیچ متقاضی حذف نشده است اما برای کسانی هم که آورده اولیه را واریز نکرده‌اند پروژه‌ای هم تخصیص داده نشده است. 

محبت خواه گفت: اگر وزارت راه و شهرسازی اعلام کند، پس از حذف متقاضیان بدحساب، سامانه برای ثبت نام جایگزین‌ها باز خواهد شد.    

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 6مهر 1399، کد خبر: 973903، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین