پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
بر مبنای مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از ۱۲ مهر ماه رجیستر تلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری خواهد بود، بر این اساس مسافران مدارک خرید را به همراه داشته باشند.
شعارسال:  بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بند ۱-الف مصوبه شماره ۳۲۰۵۱/۹۹ در ۲۷ مرداد ماه و در راستای جلوگیری از سواستفاده از اطلاعات مسافرین ورودی برای رجیستری گوشی تلفن همراه، اظهار و ثبت تلفن همراه مسافرین، صرفا در محل مبادی ورودی کشور و پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیرتجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورودبه کشور انجام شود.

 برابر مندرجات متن مصوبه مذکور، پس ازدوازدهم مهر ماه، هرگونه ثبت غیر حضوری تلفن همراه مسافری وبعد از خروج از گمرکات اجرایی مبادی ورودی، توسط مسافرین ممانعت به عمل می‌آید.

 از ۱۲ مهر ماه کارشناسان گمرک در گیت‌های ورودی مبادی مربوطه حاضر خواهند شد و به ارائه خدمات و انجام تشریفات گمرکی براساس این مصوبه با رعایت کامل مقررات خواهند پرداخت.
 مسافرین اسناد و مدارک خرید تلفن را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت عدم وجود شناسه ارزش در سامانه ارزش گمرک همکاران ما نسبت به پذیرش ارزش کالا و ادامه تشریفات گمرکی اقدام کنند تا پس از آن دفتر تعیین ارزش گمرک، تصمیمات لازم را اخذ کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار خبر: ۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر:۲۳۵۹۱۶۵:www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
انشاالله این طرح اجرایی شود تا در بازار ملتهب موبایل شاهد این کالا های قاچاق نباشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین