پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
مدیرکل دفتر میو‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری گفت: اولویت ما حفظ بازار‌های بلندمدت، ارجحیت منافع ملی و اکثریت تولیدکنندگان و افراد فعال در صنعت کیوی است.
شعار سال: زهرا جلیلی‌مقدم با بیان این مطلب ادامه داد: سلایق و خواست بازارهای هدف با توجه به فیزیولوژی میوه و تاریخ مناسب برداشت کیوی نیز مورد مطالعه قرار گرفته و تعیین زمان برای صادرات، سبب جلوگیری از صادرات میوه نارس و کال شده تا به نام و برند میوه ایرانی خدشه‌ای وارد نشود.

به گفته جلیلی مقدم، میوه نارس، طعم مطلوبی ندارد و مسلما با تأثیر منفی روی مصرف کنندگان، تمایل به مصرف آن نیز کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اثرات ممنوعیت صادرات کیوی در برهه زمانی خاص، یادآور شد:  در چند سال اخیر این موضوع مدیریت شده و صادرات کیوی از متوسط 75 تا 90 هزار تن در سنوات پیشین، به 160 هزار تن در سال رسیده است.

مدیرکل دفتر میوهای گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در پایان گفت: اولویت ما حفظ بازارهای بلندمدت، ارجحیت منافع ملی و اکثریت تولیدکنندگان و افراد فعال در صنعت کیوی است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر: ۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
تا وقتي نياز دروني داريم به صادرات نيازي نداريم! براي چي بايد الكي قپي بيايم؟ ما خودمون نياز هاي خودمون رو تامين كنيم برامون بسه
ا.ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین