پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۰۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به بندهای 9 و 18 اسانامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان، گفت: کلیه صنوف آرایشی با تاییدیه اداره اماکن موظف به حضور مباشر خانم برای بخش لوازم آرایشی و بهداشتی مربوط به خانم ها هستند.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب این تصمیم را با توجه به "تبعات و آسیب‌های جدی مرتبط با حضور فروشنده آقا در فروشگاه‌های تهیه و توزیع و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی مرتبط با بانوان و در راستای پیگیری مطالبه ها و دغدغه‌های مردم متدین قم و حسب شکایت های متعدد مردمی واصل شده به حوزه دادستانی" ارزیابی کرده است.

وی اظهار داشت: کلیه صنوف آرایشی طبق بندهای ۹ و ۱۸ اساسنامه ضوابط داخلی اتحادیه صنف خرازان و صنوف وابسته استان و در راستای اجرایی شدن بخش هایی از قانون حجاب و عفاف در سطح استان موظف به حضور مباشر خانم با تاییده اداره اماکن در فروشگاه های لوازم آرایشی استان هستند.

غریب تاکید کرد: ضرورت حضور فروشنده زن در کلیه فروشگاه‌های لوازم آرایشی استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ابلاغ شده است.

این مقام قضایی تاکید کرد: در صورت تخلف واحدهای صنفی، حسب قانون با متخلفان برخورد و در خصوص اخطار کتبی و پلمپ آن اقدام خواهد شد.

در این گزارش به ضرورت حضور فروشنده زن اشاره اما در خصوص این که فروشندگی این لوازم به صورت مشترک از سوی فروشندگان آقا و خانم نیز ممنوع خواهد بود، تصریحی نشده است.

غریب در پایان افزود: مردم می توانند گزارش تخلف های صورت گرفته را به قرارگاه دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در دادسرای ساحلی و یا به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ در پیام‌رسان‌ ایتا ارسال نمایند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار خبر ۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۹۱۳۷، www.asriran.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
یه کلیپی دیده بودم که نشون میداد این لوازم ارایش ارزون و غیر معتبر از جه چیز هایی تولید میشه! واقعا اگر ببینید حالتون بهم میخوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
درستش همین است برای من خانوم خیلییی خجالت آوره برای تهیه لوازم آرایشی خودم از یک فروشنده مرد راهنمایی بخوام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
لوازم ارایش در ایران اصلاشرایط خوبی نداره و همش قاچاق هست و پوست دختر های سرزمینمون رو خراب میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین