پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
دو هفته قبل وقتی اعلام شد استقلال ده میلیارد تومان از مطالبات خود را زنده کرده، طرفداری نوشت این پول قرض تازه‌ای از یکی از اپراتور‌های تلفن همراه است و حالا یک خبرگزاری ادعا کرده این مبلغ با مساعدت وزیر ارتباطات جور شده بود.
شعار سال: از سرنوشت ده میلیارد تومانی که دو هفته قبل به حساب باشگاه استقلال واریز شده اطلاع دقیقی در دست نیست و مدیران باشگاه استقلال بعد از رفتن سعادتمند هنوز نتوانسته اند اسناد مصارف این پول را به هیات مدیره ارائه کنند. از آن ده میلیارد تومان فقط ۴۰۰ میلیون تومان در حساب استقلال مانده و دو میلیارد تومان هم به گفته بازیکنان تیم همزمان با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به آن‌ها پرداخت شده و از سرنوشت بقیه مبلغ اطلاعی در دست نیست.
البته میلیچ می‌گوید سعادتمند در اردوی دوحه به او گفته بوده پولی که می‌خواستم نقدی به تو بدهم دز فرودگاه توقیف شد، اما این هم فقط یک روایت است و تا خود سعادتمند فهرست مصارف این مبلغ را ارئه نکند، همه چیز در حد گمانه زنی است.

روز اولی که این پول به حساب استقلال نشست، استقلالی‌ها مدعی شدند با پیگیری خلیل زاده، ده میلیارد تومان از مطالبات آن‌ها زنده شده و سعادتمند با دو هفته تاخیر به خاطر سفر به ایتالیا و پشت گوش انداختن پیگیری این موضوع، سرانجام موفق شده این مطالبه را از یکی از اسپانسر‌ها بگیرد.

اما همان زمان در طرفداری نوشتیم در محافل فوتبالی شایعه شده، این پول مطالبات نیست و بدهی تازه استقلال به یکی از اپراتور‌های تلفن همراه است چرا که سعادتمند از قبل اعلام کرده بود استقلال تمام منابع مالی اش از اسپانسر را تا سال ۱۴۰۱ پیش خور کرده است و حالا هم استقلال و هم پرسپولیس ناچارند برای پرداخت بدهی به شفر و برانکو زیر بار قرض تازه بروند.

پول استقلال و پرسپولیس از کجا جور شد؟ قرض یا مطالبات مطلبی بود که ۲۹ شهریور در طرفداری منتشر شد. آن روز نوشتیم با مساعدت وزارت ارتباطات استقلال ده میلیارد تومان از یکی از اپراتور‌های تلفن همراه قرض گرفته تا مطالبات شفر را بدهد و پرسپولیس هم به زودی برای پرداخت مطالبات برانکو همین قرض ۱۰ تا ۱۲ میلیاردی را از این اپراتور می‌گیرد.
 
حالا امروز خبرگزاری تسنیم گزارش کرده؛ استقلال ده میلیارد تومان با مساعدت وزیر ارتباطات از یکی از اپراتور‌ها که اسپانسر این تیم بوده گرفته بود تا پول شفر را بدهد و این پول نه به دست طلبکار خارجی رسیده و نه در باشگاه موجود است. البته گویا سعادتمند از هیات مدیره اجازه گرفته بود با این پول، ابتدا مطالبات دیاباته و میلیچ را بپردازد و بعد سراغ تسویه حساب با شفر برود، اما هیات مدیره استقلال مدعی است سعادتمند بدهی استقلال به دیاباته را هم نداده است!

حالا در فضای مجازی عده‌ای از طرفداران پرسپولیس از همین موضوع سوژه ساخته اند و از وزیر ارتباطات که به طرفداری از پرسپولیس شهرت دارد، می‌پرسند چرا اعتماد کرده و ۱۰ میلیارد تومان به مدیران باشگاه استقلال پرداخت کرده است؟!

طرفداران استقلال و پرسپولیس این قابلیت را دارند که حتی از بدهی سنگین دو باشگاه به شاکیان خارجی شان که تا همین جا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هر دو باشگاه شده است، سوژه کری خوانی و جنگ و جدل بسازند!
 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آخرین خبر، تاریخ انتشار: ۱۲مهر ۱۳۹۹، کدخبر:۶۸۳۶۱۳۲، akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
واقعا استقلال خیلی خیلی داره توش فساد رخ میده و همش هم بابت بی کفایتی مدیرانه در صورتی که برعکس همین قضیه رو برای پرسپولیس داریم
ناشناس
Netherlands
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
فعلا بذارید با خبر قهرمانی پرسپولیس خوش باشیم دردهای استقلال ناگفتنی بمونه بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین