پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
یک قاضی آمریکایی ایران را محکوم با پرداخت ۱.۴۶ میلیارد دلار به خانواده "باب لوینسون" متهم کرده است.
شعار سال: کاخ سفید فروردین ماه با تایید نتیجه‌گیری‌های خانواده رابرت لوینسون، افسر سابق اف. بی. آی که مفقود شده است، این ادعا را مطرح کرد که او ممکن است در ایران مرده باشد.

خانواده لوینسون مدعی شده‌اند که سرویس اطلاعاتی آمریکا آن‌ها را متقاعد کرده است که او در حبس در ایران مرده است، اما این که چه وقت و چگونه این اتفاق افتاده مشخص نیست.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در این باره، مرگ لوینسون را تایید نکرد.
ادعای مقامات آمریکایی درباره مرگ باب لوینسون در ایران در حالی مطرح می‌شود که سید عباس موسوی، سخنگوی وقت وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده لوینسون، یک بار دیگر تاکید کرد: بنا بر اسناد معتبر، نامبرده سال‌ها قبل خاک ایران را به مقصد نامعلومی ترک کرده و وزیر امور خارجه وقت آمریکا هم به این واقعیت اذعان کرده است.
موسوی افزوده بود: جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر نهایت تلاش خود را برای بدست آوردن مستنداتی درباره سرنوشت دقیق آقای لوینسون پس از ترک ایران به عمل آورده، ولی هیچگونه نشانه‌ای از زنده بودن وی بدست نیاورده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۱۵مهر ۱۳۹۹، کد خبر:۳۶۹۸۸۱۲،donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
این امریکا نترکید انقد علیه ایران حاشیه درست کرد و جریمه کرد و تخریم کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین