پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
مهدی شریفی به تشریح جزئیات کمیسیون‌های 12 گانه مجمع ملی جوانان پرداخت.

شعار سال: مهدی شریفی، عضو مجمع ملی جوانان با اشاره به ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی گفت: پس از انتخابات رسمی اولین مجمع ملی جوانان که در استان کرمان برگزار شد، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برعهده مجمع ملی جوانان قرار گرفت.

او افزود: برای اینکه مجمع ملی جوانان بتواند کار‌ها و طرح‌های برنامه‌ریزی شده خود را اجرا کند و کارشناسی دقیقی انجام شود، این کمیسیون‌ها باید تشکیل شود.

شریفی درخصوص تعداد کمیسیون‌هایی که باید تشکیل شوند، تصریح کرد: طبق نظر مجمع عمومی ۱۲ کمیسیون باید در حوزه تخصصی خود و در سطح استانی فعالیت کنند.

دبیر مجمع جوانان استان همدان با اشاره به عنوان حوزه‌های تخصصی این کمیسیون‌ها گفت: برنامه و بودجه، ازدواج، امور زنان و خانواده، دینی، مذهبی و اعتقادی، فرهنگ و هنر، آموزشی و علمی پژوهشی، ارتباطات و اطلاعات، محیط زیست و منابع طبیعی، گردشگری و میراث فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، سلامت، اشتغال، حقوق شهروندی، امداد و نجات، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی از جمله کمیسیون‌هایی است که باید در راستای فعالیت مجمع ملی جوانان تشکیل شود تا بی نظمی ایجاد نشود.

شریفی درباره وظایف این کمیسیون‌ها بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیسیون‌ها این است که اعضای آن نظر کارشناسی دقیقی در موضوع مورد تخصص خود ارائه دهند. همچنین تحقیق درمورد مشکلات مبتلا به جوانان و پیگیری آن‌ها از دیگر وظایف این کمیسیون‌هاست.

او افزود: ان‌شاءالله از طریق این کمیسیون‌ها مشکلات، کمبود‌ها و نیاز‌های جوانان را پیگیری کرده و در سطح شورای عالی جوانان، مجمع ملی جوانان و معاونت امور جوانان کشور حل کنیم و گزارشی از عمده مشکلات عمومی و خاص جوانان به دست بیاوریم.

شریفی با اشاره به لزوم تشکیل کمیسیون ملی پس از انتخابات بیان کرد: از آنجایی که قرار بود انتخابات مجمع ملی جوانان همزمان با روز تشکلات و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود، بنابر این باید ایجاد کمیسیون‌های ۱۲ گانه بعد از انتخابات و توسط هیات مدیره جدید انجام شود، اما چون انتخابات به تعویق افتاد، قرار شد همین هیات مدیره کمیسیون‌ها را تشکیل دهد.

عضو مجمع ملی جوانان در پایان گفت: باتوجه به اهمیت برگزاری انتخابات و تشکیل نشدن این کمیسیون‌ها در استان‌ها به نظر معقولانه نیست تا قبل از انتخابات، کمیسیون‌های تخصصی را تشکیل دهیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 14 مهر    99، کد خبر:   1067989، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
چوانان در این سیاست های اینا یک حلقه مفقوده ست که حالا حالاها پیدا نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین