پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
نشست مشترک معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیرامون مبحث بهره‌برداری از ظرفیت تعاونی‌ها برای موضوع اشتغال جوانان و ایجاد مراکز رشد خلاقانه جوانان برگزار شد.

شعار سال:محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از نشست مشترک با محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

کبیری در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست مشترک گفت: در این نشست پیرامون چندین موضوع مهم بحث و گفتگوهایی صورت گرفت که خوشبختانه نتیجه این نشست همکاری مشترک ایجاد و توسعه مراکز نوآوری برای جوانان بود تا افراد تحصیلکرده‌ای که دارای استارت آپ هستند با حمایت وزارت تعاون و وزارت ورزش و جوانان بتوانند تعاونی‌هایی را تشکیل دهند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:همچنین براساس توافقاتی که صورت گرفت قرار است با همکاری معاونت‌های تعاون و امور جوانان، کارگروه‌هایی به صورت تخصصی برای پیشبرد چندین مبحث از جمله تاسیس و توسعه مراکز نوآوری برای حمایت از اشتغال جوانان در حوزه نوآورانه و ایجاد شبکه کارآفرینی برایرسته‌هایی که در قالب سازمان‌های مردم نهاد معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان فعالیت دارند شکل گیرد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره با حمایت‌هایی که از سوی معاونت تعاون صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد:بر اساس پیشنهاداتی که از سوی معاونت امور تعاون ارائه شد نیز توافق‌هایی در خصوص حمایت از طرح‌هایی که از سوی مجمع ملی جوانان مطرح می‌شود نیز در دستور کار قرار گرفت تا بر اساس معرفی از سوی معاونت امور جوانان، از این طرح‌ها به صورت گسترده حمایت شود. این نکته شایان ذکر است که این توافق در مرحله مقدماتی قرار دارد و طی چند روز آینده با حضور افراد متخصص مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و وارد مرحله کارشناسی می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:ما در قالب طرح‌هایی که از سوی جوانان ارائه می‌شودبسته‌های حمایتی لازم را داریم و جوانانی که طرح‌های دیگری دارند نیز می‌توانند آن را روی سامانه ضمانت سرمایه‌گذاری وزارت تعاون بارگذاری کنند. همچنین افرادی که در راستای حمایت از جوانان حاضر به سرمایه‌گذاری روی طرح‌های ارائه شده هستند نیز از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری، اصل پول‌شان تضمین می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

کبیری در پایان گفت:عنوان طرح‌های ارائه شده پس از نهایی شدن نظرات افراد در کارگروه کارشناسی، به سمع و نظر مردم خواهد رسید. نکته حائز اهمیت این است که گام مثبت و رو به جلویی برای یک همکاری مشترک در جهت توسعه اشتغال جوانان، به‌خصوص جوانانی که در سازمان‌های مردم نهاد فعال هستند برداشته خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 27 شهریور 98، کد مطلب: 899381: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
الف بچه کارنابلد رو آوردن سرکار، بقیه رو گذاشته سرکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین