پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
معاون امور ساماندهی جوانان گفت: آمار ها نشان می دهد یک چهارم استان گلستان را افراد زیر ۲۹ سال تشکیل می دهد.

شعار سال: محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان گفت: موضوع جوانان بحث کل کشور است و مبحث بسیار مهمی است.

وی افزود: جوانان برشی از جمعیت کشور هستد و جوانان نقش مهمی در کشور دارند.

تندگویان یادآور شد:امار ها و پایش نشان می دهد استان گلستان یک چهارمش را افراد زیر ۲۹ سال تشکیل می دهدو این یعنی باید به جوانان این استان توجه ویژه ای داشته باشیم.

معاون امور ساماندهی جوانان افزود: باید نسبت به آینده جوانان نگران بود برای آنها برنامه های دقیقی داشت.

وی افزود: درخواست دارم جلسه ستاد امور ساماندهی جوانان با دغدغه بیشتری برگزار شود و همه دستگاه ها در حوزه جوانان ورود کنند به دلیل اینکه کشور نیازمند تحول در بحث جوانان است.

معاون امور ساماندهی جوانان بااشاره به نقش جوانان در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: ما نسبت به جوانان غافل شده ایم، انقلاب را جوانان انجام دادند در جنگ جوانان حضور داشته اند وهمین جوانان بودند که پس از ۸ سال دفاع مقدس کشور را مدیریت کردند.

تندگویان اظهار داشت: در بیانات مقام معظم رهبری به حوزه جوانان بسیارتاکید شده است و حتی در ملاقات های ایشان می توان مشاهده کرد که چقدر خواهان حصور جوانان در عرصه های مختلف هستند.

تندگویان افزود: در هر جلسه ای از ستاد ساماندهی حداقل یک یا دو تشکل حصور داشته باشند در مورد فعالیت های خود گزارش ارائه کنند تا مسئولان با تشکل های جوان استان های خود آشنا شوند.

وی ادامه داد: نهاد های اداری استان در بحث برون سپاری با تشکل های جوان شرکت کنند، و این باعث تحول حوزه جوانان می شود، تشکل های ما در تمامی حوزه ها فعالیت می کنند و وابستگی مالی به دولت ندارند.

تندگویان با اشاره به نقش خانه های جوان گفت: موضوع خانه های جوان قرار شد استاندار ها زمین هایی رامعرفی کنند تا خانه های جوان رادر همان زمین ها انجام دهند ،در این خانه ها فعالیت را به خود جوانان واگذار می کنیم.

وی اظهار داشت: ۱۳۰ تشکل در استان گلستان در نوبت ثبت هستندو هرچقدر بتوانیم تسهیلات بیشتر برای استان جذب کنیم کارایی استان بالا می رود.

تندگویان با اشاره به مسیولیت پاسخگویی مدیران کشور به مردم گفت: باید بررسی شود که چه کار هایی برای مردم و جوانان انجام شده و چه شاخص هایی در نظر گرفته ایم، همه در برابر مردم و جوانان مسئولیم و باید به آنها پاسخگو باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 9اسفند 96، کدمطلب:683265، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
اینکه بتونیم در مسایل مختلف جوانان ورود پیدا کنیم و معضلاتشونو به خصوص در زمینه های فرهنگی و اشتغال حل کنیم باعث پیشرفت و اعتلای فرهنگی این جوون ها میتونیم بشیم
ا.ف75
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
اصلی ترین مشکل جوانان ما نبود کاره وقتی که به سن درامد زایی برسی و نتونی کاری بکنی هم افسردگی میگیری و هم به فکر ازدواج نمیفتی و ... هزار تا مشکل دیگه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین