پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
تندگویان معاون امور جوانان: با توجه به ظرفیت مناسب کرمانشاه و جوانان و تشکل های خوبی که دارد در نظر داریم یک موضوع ملی را به این استان واگذار کنیم.

شعار سال: سیاست و هدف ما در موضوع اشتغال جوانان و حمایت از سمن ها, اشتغال غیر دولتی است.

خود وزارت ورزش و جوانان سالانه حجم زیادی از کالاهای ورزشی را خریداری می کند, ما قصد داریم این چرخه تولید را کامل و به وسیله جوانان و سمن های خودمان انجام دهیم .

در نظر داریم اقلام مورد نیاز وزارت ورزش را از طریق حمایت از تولیدکنندگان جوان تولید کنیم و خود وزارت ورزش و جوانان هم تضمین کننده خرید این کالا ها باشد. در این صورت هم خودکفا شده ایم و هم برای جوانان ایجاد اشتغال کرده ایم.

ما در آینده از سرمایه گذارانی که روی طرح های جوانان سرمایه گذاری می کنند حمایت و اصل سرمایه آنها را تضمین می کنیم تا به این شکل سمنها و جوانان بدهکار بانکی نشوند.

بازوند استاندار کرمانشاه:

به دلیل مشکلات و شرایط خاص استان کرمانشاه نیاز به برنامه هایی داریم که موجی از نشاط و شادی و امید را در کرمانشاه و بین جوانان این استان ایجاد کند.

در موضوع جشنواره های نشاط آور انتظار داریم کمک های ملی به استان کرمانشاه شود.

در موضوع اشتغال هر دستگاه دولتی باید درصدی را به جوانان اختصاص دهد اما نباید فقط انتظار داشت که جوانان فقط مشغول کار دولتی شوند.

کرمانشاه جوانان بسیار رئوف, با استعداد و توانمندی دارد اما موانعی هم در این حوزه وجود دارد که باید هموار شوند.

معاون امور جوانان ، در جمع اصحاب رسانه استان کرمانشاه گفت: اعتبارات حوزه جوانان در دو سال اخیر بیش از 10 برابر و وام ازدواج از ابتدای دولت تدبیر و امید 10 برابر افزایش داشته که عمده آن در دو سال اخیر اتفاق افتاده است.

اتفاقات و حرکت های خوبی در این دوسال اخیر در حوزه جوانان انجام شده به طوری که معاون اول رییس جمهور به ما وقت داد تا گزارشی از عملکرد خود ارائه کنیم.

سابقه نداشته که معاون اول رییس جمهور به یک معاون وزیر وقت ملاقات خصوصی برای ارائه گزارش کار بدهد. زمانی که ما این گزارش را ارائه کردیم دکتر جهانگیری از ما خواست تا یک گزارش کامل و پخته برای ارائه در هیات دولت آماده کنیم.

روزی که بنده این معاونت را تحویل گرفتم کل اعتبارات حوزه جوانان برای کل کشور 16 میلیارد تومان بود اما در سال گذشته 170 میلیارد تومان برای این حوزه اعتبار گرفتیم یعنی در عرض دو سال بیش از 10 برابر اعتبارات حوزه جوانان را افزایش دادیم. هیچ جایی از دولت را سراغ ندارم که 10 برابر افزایش اعتبار داشته باشد.

در خود وزارتخانه نیز شخص دکتر سلطانی فر جلسه ای نیست که با مدیران کل استانها داشته باشند و از آنها در مورد امور جوانان گزارش عملکرد نخواهند. اخیرا هم با نظر ایشان سه شنبه های هر هفته در کل ادارات کل ورزش و جوانان کشور به امور جوانان اختصاص داده شده است که مرتب گزارش آن را از ادارات کل می خواهیم.

موضوع شناسه سمنها را بعد از 20 سال با تعامل با وزارت کشور حل کردیم و مشکلات در این حوزه را استان به استان در حال رسیدگی هستیم.

در موضوع امریه برای سمنهای جوانان اتفاق بسیار مثبتی افتاد و مقام معظم رهبری با این موضوع موافقت کردند و این نشان می دهد هم رهبری و هم دولت فعالیتهای اجتماعی و کارآفرینی جوانان و تشکل ها را مهم می دانند.

در موضوع انتصابات دولتی نیز خود ما از زمان حضور 20 سال سن مدیران حوزه جوان را در ستاد و کل کشور کاهش دادیم. بخشنامه جدید دولت هم در این زمینه کاملا روشن است و از انتصابات جوانان حمایت ویژه کرده است.

وام ازدواج که روزی زوجین پس از سالها زندگی نمی توانستند دریافت کنند را در این دولت به 10 برابر یعنی 30 میلیون تومان افزایش دادیم ضمن اینکه مدت انتظار جوانان برای دریافت وام یک ماه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 21 مهر 98، کد مطلب: 911130: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین