پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در آغاز دولت تدبیر و امید تعداد سمن‌های جوانان در کشور ۵۰ تا بود که اکنون این تعداد به بیش از دو هزار و ۸۰۰ سمن رسیده است.

شعار سال: جمشید تقی زاده اظهار داشت: شرایط کشور به گونه‌ای است که امروز وظیفه صد چندانی بر عهده وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان این آب و خاک تلاش می‌کنند، امید را از مردم بگیرند هم در ورزش و هم با کمک جوانان باید این امید و نشاط را در جامعه جاری کنیم.

تقی زاده تصریح کرد: ورزشکاران در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند، عرق می‌ریزند مدال و قهرمانی کسب می‌کنند و باعث خوشحالی مردم می‌شوند و این امید، نشاط و جاری شدن غرور ملی در کشور است.

وی با اعلام اینکه برای این قهرمانی‌ها تلاش زیادی شده است، بیان داشت: خود ورزشکار از همه خوشی‌ها گذشته، دل به تمرین و تلاش داده و نتیجه اش قهرمانی برای مردم ایران شده، در کنار این تلاش شخصی، تیمی بزرگ این فضا را مهیا کرده است، از مربی بگیرید تا مدیران ورزشی هم در این قهرمانی نقش دارند و اگر اینها نقش خود را درست ایفا نکنند، این موفقیت‌ها به دست نمی‌آید.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان هم همین گونه است، امروز این تعداد سازمان‌های جوانان در سراسر کشور تلاش می‌کند و نتایج عملکرد آن‌ها مهم هم تاثیر گذار است.

وی افزود: از کارآفرینی بگیرید تا انجام مسئولیت‌های اجتماعی، ببینید چقدر موثر و تاثیرگذار عمل کرده اند.

تقی زاده تصریح کرد: در آغاز دولت تدبیر و امید تعداد سمن های جوانان در کشور ۵۰ تا بود که اکنون این تعداد به بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ سمن رسیده و برای اینکه کار این جوانان درست انجام شود، در کنار تلاش‌های خودشان، پشتیبانی مهمی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: این‌ها را گفتم تا تاکید کنم مدیران کل استان‌ها چه نقش مهمی در پیشبرد امید و نشاط دارند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به وظایف مدیران استانی اشاره کرد و گفت: مدیران استانی وظیفه دارند در چارچوب قانون عمل کنند، از همه ظرفیت‌های قانونی بهره‌مند شوند تا کاری روی زمین نماند، استان را برای پیشبرد این امید و نشاط بسیج کنند و بالاخره اینکه مبتکر و خلاق باشند و هیچ دری را به روی خود بسته نبینند و اگر بسته بود از در دیگری وارد شوند و کار را پیش ببرند.

تقی زاده از اهالی ورزش و جوانان استان خواست: به مدیرکل جوان کمک کنند تا پیشرفت کرمان سرلوحه ورزش و جوانان کشور شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 27 شهریور 98، کد مطلب: 899651: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
عملکردشون چقدره؟ شما برو 100هزارتا تشکل بی خاصیت بزن. کو دنبه ات؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین