پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری نشست هم اندیشی با مراکز مشاوره ای تحت نظر وزارت ورزش و جوانان در خصوص اقدامات انجام شده و سیاست های پیش رو در خصوص خانواده و جلوگیری از کودک همسری خبر داد.

شعار سال: سهام طرفی حردانی اظهار کرد: در نشست هم اندیشی با مراکز مشاوره زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، شاخص های مورد انتظار از مراکز مشاوره را به سمع و نظر این مراکز رسانده شد.

او گفت: ارزیابی های صورت گرفته بر اساس شاخص های مذکور خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حمایت از محصولات فرهنگی که مراکز مشاوره می توانند داشته باشند، افزود: با صحبت هایی که در این خصوص انجام شده و برنامه ریزی هایی که در راستای اقدامات حمایتی از مراکز مشاوره صورت گرفته است، مقرر شد از طریق ادره ورزش و جوانان حمایت های مالی انجام شود.

حردانی بیان کرد: در مورد سیاست ها و برنامه هایی که در سال ۹۷ اجرا شد و برنامه هایی که در سال ۹۸ و ۹۹ مورد انتظار است به  تبادل نظر پرداخته شد و مقرر شد توزیع اعتبارات بر اساس کارکرد محور باشد.

او با بیان اینکه مشکلات استان خوزستان عموما در حوزه آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: درباره برگزاری  کارگاه‌هایی در این خصوص در سطح استان خوزستان  و توسعه پایدار جامعه تبادل نظر شد و بر لزوم برگزاری این گارگاه های آموزشی تاکید شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: صحبت های اولیه در خصوص انعقاد تفاهم نامه‌هایی  با دادگستری استان خوزستان، معاونت پیشگیری و تفاهم نامه هایی با آموزش و پرورش، به بحث گذاشته شد و در تلاشیم در اسرع وقت این تفاهمنامه ها به امضای مسوولین مربوطه برسند.

حردانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص آموزش های پیش، حین و پس از ازدواج اظهار کرد:  وزارت ورزش و جوانان متولی کارگاه های آموزش پیش از ازدواج بوده و متولی آموزش های حین ازدواج به وزارت بهداشت واگذار شده است و ستاد ملی خانواده متولی آموزش های پس از ازدواج شده است.

او ادامه داد: بر همین اساس، تمام طرح و برنامه و اقدامات انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان تمرکز بر آموزش‌های پیش از ازدواج خواهد بود که در تلاشیم بتوانیم این آموزش‌ها را با انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش و دانشگاه و دادگستری گسترش دهیم.

 معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان خوزستان در خصوص  آموزش های خانواده، افزود: مد نظر داریم که آموزش های خانواده بر اساس آموزش مهارت های زندگی و جلوگیری از کودک همسری در مناطق مختلف خصوصا مناطق محروم و مناطقی که زندگی سنتی تری دارند، تنظیم شود.

حردانی در پایان با اشاره به این که برگزاری کارگاه ها و آموزش های مذکور بر عهده مراکز مشاوره خواهند بود، بیان کرد: آموزش هایی در خصوص توسعه پایدار، شهر نشینی و فرهنگ سازی هایی در زمینه جلوگیری از کودک همسری در حاشیه شهر ها ارایه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 16 بهمن 98، کد مطلب: 960023: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
امیدوارم که این اموزش ها موثر باشه و کودک همسری کمتر شه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین