پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا در گزارشات شنیده می‌شود بودجه های کشوری که به سختی به استان اختصاص می‌یابد علاوه بر اینکه به نحوی شایسته جذب نمی‌شود برگشت می‌خورد که پسندیده نیست.

شعارسال: نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا در گزارشات شنیده می‌شود بودجه های کشوری که به سختی به استان اختصاص می‌یابد علاوه بر اینکه به نحوی شایسته جذب نمی‌شود برگشت می‌خورد که پسندیده نیست.

بهروز بنیادی در بردسکن اظهار کرد: در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از محل بودجه‌های مالیات بر ارزش افزوده در امر ورزش به استان اختصاص یافته است که شاهد بهره‌برداری از تعدادی از طرح های نیمه تمام ورزشی در سطح استان هستیم .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از اینکه بودجه و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در حد جایگاه وسیعی که این وزارتخانه در کشور در بردارد نیست، گفت: مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دارد وزارت ورزش خاص ورزش ایجاد شود و از طرفی سازمان ملی جوانان نیز برای توجه بیشتر به امور جوانان هم تشکیل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش و ارائه خدمات برای کل جمعیت کشور است لذا اعتبارات اندک این وزارتخانه پاسخگوی بسیاری از ورزشکاران و رشته های فراگیر مردمی نیست لذا مطالعه و بررسی طرح وزارت ورزش و سازمان ملی جوانان در کمیسیون‌های تخصصی فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.

وی اظهار داشت: حوزه جوانان گسترده است و فقط در ورزش خلاصه نمی‌شود؛ بحث مسکن، شغل ،تفریح و شادی که با وزارت ورزش عجین نیست .

وی بر توزیع درست اعتبارات در کشور و استان با توجه به سختی بودجه‌های در نظر گرفته شده برای استان و یا شهرستان ها تاکید کرد و افزود :مدیران ارشد استان همت کنند بودجه هایی که به سختی وارد استان می‌شود در جای خودش هزینه کنند و نگذارند این بودجه‌ها برگشت بخورد .

بنیادی بر وسواس مدیران کل در جذب بودجه اختصاص داده شده به استان تاکید و اظهار کرد: کمک‌های مناسبی به ورزش شهرستان‌های کاشمر خلیل‌آباد و بردسکن شده ولی اندک است و نیاز است میزان این تخصیص ها افزایش یابد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:25 خرداد1398، کدخبر:773273 www.ilna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین