پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
معاون ساماندهی امور جوانان از احتمال تشکیل جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان تا پایان سال خبر داد و گفت: تغییرات سازمانها و اعضای عضو ستاد، دلیل تشکیل نشدن جلسه بوده است.

شعارسال: محمدمهدی تندگویان در خصوص علت تشکیل نشدن جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در دوره جدید معاونت ساماندهی امور جوانان افزود: با تغییراتی که پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم به وجود آمد و تحولاتی که نهادها با آن مواجه شدند، نمایندگان عضو ستاد از هر دستگاه و نهاد هم در بسیاری موارد دچار تغییر شده اند به همین علت هماهنگی برای تشکیل جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با چالشهایی مواجه شد.

وی ادامه داد: تاکنون چندین مورد مکاتبه از سوی وزیر ورزش و جوانان با دستگاههای مختلف برای معرفی نمایندگان جدید عضو ستاد ملی ساماندهی امور جوانان انجام شده و پیگیر هستیم تا پایان سال یک جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان را برگزار کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: در معاونت جوانان برای تشکیل جلسه ستاد ملی تا پایان اسفند پیگیر هستیم زیرا قصد داریم با شروع سال جدید شورای عالی جوانان را تشکیل دهیم.

تندگویان با رد این فرضیه که ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به دلیل نداشتن دستور جلسه تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: دستور جلسه به تعداد زیادی وجود دارد و بسیار پیگیر هستیم تا با تشکیل جلسه ستاد ملی، زمینه برای درخواست تشکیل جلسه شورای عالی جوانان مهیا شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1396 ، کدخبر: 4231862 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
واقعا معلومه که مسئولین تا چه اندازه به فکر حل مشکلات جوان ها هستن...که بخاطر تشکیل نشدن جلسه موضوعات پیگیری نمیشه
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
با توجه و رسیدگی به امور جوانان در جامعه میتوان بر بسیاری از مشکل های اقتصادی و اجتماعی موجود غلبه کرد ، جوانان همچون یک محرک اقتصادی برای چرخه ی اقتصاد کشور میباشند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
اخه میاین اعضای ستاد رو کی بذارین غیر از اقازاده های خودتون..... خودتون باشین جای مردم ،به این امید های توخالی دل میبندین؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین