پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۰۴۸۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به ثبات قیمت دلار گفت:‌ حباب قیمت خودروهای بالای یک میلیارد تخلیه می‌شود و قیمت خودرهای داخلی دیگر جهش چندانی نخواهند داشت.
شعار سال: قیمت خودرو در ایران به فاکتورهایی، چون قیمت ارز، تامین قطعات، روابط بین‌الملل و تیراژ تولید وابسته است. برخی می‌گویند انتخابات آمریکا نیز می‌تواند اثر مستقیمی بر قیمت دلار داشته باشد. با توجه به وابستگی قیمت خودرو به دلار، آیا نتیجه انتخابات آمریکا بر قیمت خودرو در بازار ایران هم اثر می‌گذارد؟

در همین راستا، یک کارشناس بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو در هفته آینده گفت: با ثبات قیمت دلار قیمت خودرو‌های داخلی دیگر جهش چندانی نخواهد داشت، اما حباب قیمت خودرو‌های بالای یک میلیارد تخلیه خواهد شد و قیمت خودرو‌های خارجی ظرف یک هفته آینده کاهش می‌یابد.

امیرحسین کاکایی افزود: ممکن است روند رشد قیمت خودرو‌های داخلی کُند شود. البته نزدیک شدن به انتخابات آمریکا نیز بر ثبات قیمت دلار و قیمت خودرو اثرگذار است. قیمت خودرو در این مدت به شدت افزایش یافته بود؛ اما حالا معتقدیم که حباب خودرو می‌ترکد.

وی با اشاره به قیمت انواع خودرو‌های خارجی اظهار کرد: قیمت خودرو‌هایی همچون تالیسمان، سانتافه، مزدا ۳ و … ارزان خواهد شد؛ چرا که تقاضا برای خرید این نوع خودرو‌ها محدود شده است و مردم توان خرید این نوع خودرو‌ها را ندارد؛ این در حالی است که همچنان تقاضای سرمایه‌گذاری برای خرید خودرو‌های داخلی وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صدای بورس، تاریخ انتشار: 18 مهر1399، کد خبر: 418424،  www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اخه میگه بالای یک میلیارد میترکه! پایینی ها چی؟ خودروهای داخلی چی؟ باید خوشحال باشیم که پایین نمیاد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین