پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۵۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
بر اساس آخرین بررسی انجام شده، گران‌ترین قیمت سیگار در حال حاضر در استرالیا دیده می‌شود و هر فرد سیگاری در این کشور، برای خرید یک پاکت مارلبرو باید ۲۵دلار بپردازد.
شعار سال: استرالیا گران‌ترین کشور جهان برای افراد سیگاری محسوب می‌شود و باید گفت که تنها یک پاکت سیگار، 25دلار برای این افراد هزینه دارد.
 
همسایه استرالیا، نیوزلند نیز وضعیتی مشابه دارد و یک پاکت 20عددی سیگار مارلبرو بیش از 21دلار قیمت دارد. به گفته Numbeo، سومین کشور گران‌قیمت در این رتبه‌بندی ایرلند بود که یک بسته از همین سیگار 16دلار آب می‌خورد.
 
در حالی که جایگاه سه کشور گران قیمت در این زمینه از سال 2019 ثابت مانده، بریتانیا از نروژ پیشی گرفته و به رتبه 4 رسیده است. فرانسه، کشوری که به عنوان مخالف سیگار کشیدن شناخته نمی‌شود، نیز قیمت‌های خود را از 8.88دلار به 11.78دلار افزایش داده است.
 
قیمت سیگار در ایالات متحده با سرعت کمتری در حال افزایش بوده و از بسته‌ای 7.43دلار در سال 2019، به بسته‌ای 8دلار در سال جاری رسیده است.
 
جالب توجه است که قیمت سیگار در نیجریه به میزان قابل توجهی پایین بوده و در حالی که مردم این کشور برای یک پاکت سیگار کمتر از یک دلار پرداخت می‌کنند، سیگاری‌های استرالیا و نیوزلند برای یک نخ باید این مبلغ را بپردازند.
 
در نمودار ارائه شده، قیمت یک پاکت سیگار مارلبرو در کشورهای مختلف را مشاهده می‌کنید؛
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:  21 مهر1399  ، کدخبر:473627   ،www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
1
0
هرچي اين قيمت بيشتر باشه نفرات كمتري ميتونن تو جامعه سيگار بكشن و به مواد مخدر الوده بشن اين هم پيشنهاد خوبي ميتونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین