پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
وریا آسترکی، کارشناس ارتباطات در واکنش به رفع تحریم تسلیحاتی ایران در توییتر نوشت: سال‌ها تحریم اسلحه به معنای ممنوعیت خرید و فروش، بودیم. وجه خارجی این تحریم به پایان رسید، اما وجه داخلی تحریم از دو روز پیش آغاز شد، جایی که با خلق دوگانه دارو اسلحه یا تمسخر نیاز به سلاح، تحریم را در ذهن ایرانی نهادینه می‌کنند هدف ادامه تحریم است؛ حق دفاع از خود را ندارید.
شعار سال: ماهیت تحریم تسلیحاتی با تحریم غیرمستقیم دارو یا تحریم تبادل مالی متفاوت است، در تحریم غیرمستقیم مثل دارو، خرید و فروش دارو ممنوع نیست، راه‌های خرید دارو محدود و مسدود است. حتی باوجود لغو تحریم اسلحه، دو مانع عمده وجود دارد:

تحریم‌های بانکی

توان محدود مالی ناشی از تحریم نفت

ایران کشور میلیتاریستی نبوده، پایین‌ترین سرانه بودجه دفاعی را در این منطقه خطرناک دارد، ج. ا. حتی در اوج جنگ با خساست دست به خرید اسلحه می‌زد، بخش بزرگی از نیاز ما تولید داخل است، بخش بزرگی از تجهیزات نظامی ما نیاز مبرم به نوسازی دارد. ضعف دفاعی به ذلت دیپلماتیک می‌انجامد.

با این‌همه دو روز است نمک ریختن، آه کشیدن، دوگانه‌سازی و مضر جلوه دادن خرید اسلحه، را آغاز کرده‌اند. خریدی که بعداز سال‌ها از نان شب برای کشور واجب‌تر است.

زین پس خوراک لاشخور‌های لایک‌خور این‌ست تصاویر محرومیت و فقر را در کنار اسلحه پخش می‌کنند و هشتگ خون باید گریست می‌زنند.
 
رفع تحریم تسلیحاتی تاثیر چندانی در بهبود شرایط نابسمان ایران ندارد
رفع تحریم تسلیحاتی تاثیر چندانی در بهبود شرایط نابسمان ایران ندارد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا ممنون از شعار سال كه تكليف مردم ايران رو يكسره كرديد
اصلا به اين حرف ها دلخوش نباشيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین