پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
حدود ۱۰ درصد جمعیت بالای ۲۵ سال کشور مبتلا به دیابت هستند و بخش زیادی از آن‌ها، تزریقی می‌باشند. انسولین کمیاب شده و داستان مرگ و زندگی، کار را به قرض دادن و قرض گرفتن انسولین رسانده است. آیا دولت به کمای بیماران انسولینی در روز‌های کرونائی فکر کرده است؟ چرا داستان سال ۹۸، دوباره در حال تکرار است؟
شعار سال: بیماری قند و نیاز به انسولین، تحریم و کمبود ارز و دعوای جناح چپ و راست نمی شناسد.  تصور بفرمائید از هر خانواده دو نفر به دنبال انسولین باشند و جمعیتی حدود 10 میلیون نفری در کشور، به دنبال دارو در شرایط کرونائی هستند. از آمار دقیق اطلاعی نداریم ، اما اگر 10 درصد انسولینی های کشور را تزریقی بدانیم ، حدود 2 میلیون نفر در حال پیدا کردن انسولین هستند. واقعا چرا؟ رئیس هیات مدیره انجمن دیابت ایران هم مدعی شده که کمبود انسولین مربوط به انسولین های داخلی نیست و در عین حال بیان داشته اند که مسئله کمبود انسولین در کشور، مسئله تازه ای نمی باشد. واقعا چرا؟

این مشکل به هر دلیل بوجود آمده باشد، آیا پیگیری قضائی ندارد؟ منتظر توضیحات سازمان غذا دارو و توجه دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم هستیم.

نکته خنده دار داستان اینکه با تماس با روابط عمومی سازمان غذا و دارو ، عنوان داشتند که اطلاعی ندارند و با اداره کل امور دارو تماس بگیرید(روابط عمومی سازمان ، رسانه را به اداره کل تخصصی  ارجاع می دهد. نه اسم کارشناسی و نه تعریف رابطی برای اخذ اطلاعات). روابط عمومی در حد لالیگا . بدون و نبودن این بخش سازمانی چه دردی را دعوا می کند. منتظر توضیحات هستیم.
 
تعداد بازدید : 6
 


 اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
همش میگن با کارت ملی تو داروخانه های انسولین میدم در صورتی که اصلا اینطوری نیست من برای پدرم از دیروز دنبال انسولین هستم اما گیر نمیارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
یکم دلتان به رحم بیاید مردم بیچاره دیابتی خیلی هایشان اگر انسولین نزنند جانشان را از دست می‌دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین