پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
به دنبال کمبود انسولین در کشور، در روز‌های گذشته هشتگ‌های انسولین و انسولین نیست به ترند‌های اصلی توئیتر فارسی تبدیل شده و در طول این مدت، نزدیک به ۱۷هزار توئیت در این خصوص منتشر شده است. شاید هم دکتر جهانپور روابط عمومی بگه شعاره؟
  شعار سال: بارها تاکید بر اصلح گزینی برای تقویت کارآمدی نظام اداری داشته و داریم . مدیری که جامع نظر بوده و از توان اثرگذاری بر محیط های گوناگون درون و برون سازمانی برخوردار باشد. نه اینکه به شوخی و یا جدی بگوید دوزش را کم کن !!! حاشیه سازی کند و از اصل فاصله بگیرد و به وظیفه تخصصی خود در روابط عمومی به حد کافی پاسخگو نباشد و .... . با این اوصاف ، بعید نیست که دکتر جهانپور با مشاهده این آمار بگوید شعار است و ساختگی . در قیاسی مع الفارق ، یاد فلان سیاستمدار قبل از انقلاب می افتیم که می گفت اینها صدای نواره .

اینها صدای مردمه دکتر . اینها فریاد و فغان مردم از بی برنامگی های منجر به ایجاد فشار در نظام سلامت ، بهداشت و درمان کشوره .
 


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
حداقل وجود این سامانه ها از اون جهت که باعث ابروریزی میشه باعث شده تا مسئولین زودتر به فکر بیفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین