پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۸۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
فدراسیون‌های ورزشی در این ایام با این تفکر که تعطیلی باشگاه‌ها و لغو رویداد‌ها به معنی تعطیلی ورزش نیست اقدام به برگزاری مسابقات آنلاین و از سرگیری تعدادی از رقابت‌های لیگ به صورت مجازی کردند تا هم انگیزه ورزشکاران حفظ شود و هم آمادگی آن‌ها را برای حضور در مسابقات پیش رو حفظ کنند.

شعار سال: شیوع کرونا و تعویق و لغو مسابقات و در کنار آن محدودیت انجام فعالیت‌های ورزشی مانند اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی، برگزاری مسابقات را به سمت فعالیت‌های مجازی سوق داد. 

فدراسیون‌های ورزشی در این ایام با این تفکر که تعطیلی باشگاه‌ها و لغو رویدادها به معنی تعطیلی ورزش نیست اقدام به برگزاری مسابقات آنلاین و از سرگیری تعدادی از رقابت‌های لیگ به صورت مجازی کردند تا هم انگیزه ورزشکاران حفظ شود و هم آمادگی آن‌ها را برای حضور در مسابقات پیش رو حفظ کنند.

فرشاد عربی، سرمربی تیم‌ ملی تالو، درباره برگزاری مسابقات آنلاین ووشو در گفت‌وگویی اظهار کرد: از زمانی که کرونا باعث تعطیلی و لغو تمام مسابقات و اردوها شد تقریبا بازیکنان همه به‌صورت انفرادی و بدون هدف تمرین می‌کردند. این نحوه حفظ آمادگی در این شرایط تنها راه ممکن بود اما قطعا وقتی زمان این شکل از تمرین هم طولانی شود روی انگیزه و هدف ورزشکاران تاثیر منفی خواهد گذاشت. 

او اضافه کرد: به همین دلیل فدراسیون برنامه‌ریزی کرد و برگزاری مسابقات آنلاین مجازی طراحی شد که دو مرحله هم به‌صورت مقدماتی و هم به‌صورت فینال برگزار شد. خوشبختانه استقبال خوبی هم شده بود و یکی از مزایای آن حق شرکت برای همه ووشوکاران بود چون ما برای انتخابی‌ها و قهرمانی کشور سهمیه‌بندی داریم یعنی از هر استان و هر رده سنی تعداد محدودی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند اما در این دوره شرکت برای همه آزاد بود.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
کار خوب، ایده خوب. آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
دیگه از این به بعد باید منتظر همه چی از نوع مجازیش باشیم وقتی ووشو مجازی شد یعنی تمومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
داره راست میگه این دوستمون قشنگ ووشو دیگه سنگر اخر مجازی نشدن بود که شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
باقی ورزش های نمیاشی هم میتونن به این کمپین بپیوندن و خودشون رو از این کسادی نجات بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اين كارشون ميتونه بدعتي باشه براي تغيير جريان ورزشي حاكم بر كشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین