پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کمال حسین‌پور، نماینده سردشت در مجلس گفت: درباره ماجرای غرق شدن یک خانواده پنج نفری در راه بریتانیا، باید عرض کنم که از پنج ماه پیش بیش از هزار نفر از مردان و زنان جوان سردشتی از کشور مهاجرت کرده‌اند. بیشتر این مهاجران را مردان و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد را افرادی تشکیل می‌دهند که به صورت خانوادگی مهاجرت کرده‌اند.
شعار سال: کمال حسین‌پور، نماینده سردشت در مجلس گفت: درباره ماجرای غرق شدن یک خانواده پنج نفری در راه بریتانیا، باید عرض کنم که از پنج ماه پیش بیش از هزار نفر از مردان و زنان جوان سردشتی از کشور مهاجرت کرده‌اند. بیشتر این مهاجران را مردان و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد را افرادی تشکیل می‌دهند که به صورت خانوادگی مهاجرت کرده‌اند.

در سردشت هیچ کارخانه صنعتی فعال نیست و کشاورزی هم تعطیل است. همچنین به گفته این نماینده مجلس از سه بازارچه مرزی، دو تای آن تعطیل است.

شرایط به گونه‌ای شده که مردم مانند آقای رسول ایران‌نژاد که جان خود و خانواده‌اش از دست رفت، هرچه دارند می‌فروشند و با کمک قاچاقچیان کشور ترکیه به این کشور رفته و از آنجا راهی اروپا می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 10 آبان1399، کد خبر: 31298،  www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
اینایی که بخاطر بیکاری مهاجرت میکنن فازشون چیه؟ اونم این همه جمعیت تو دل کرونا با این هزینه ها!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین