پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران به گرانفروشی بلیت هواپیما در برخی از دفاتر هواپیمایی در روز‌های کرونایی واکنش نشان داد.
شعار سال: ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران درباره تخلفات گرانفروشی در حوزه فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات کرونایی، گفت: فروش بلیت هواپیما برای انجام مسافرت‌های داخلی و خارجی، دارای قیمت و نرخ مشخصی است که از سوی نهاد‌های نظارتی مانند سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین و به سازمان‌ها و دفاتر هواپیمایی ابلاغ شده است.
 
وی افزود: فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات به مسافران در دوران کرونایی باید طبق آخرین مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان صورت گیرد و چنانچه در شرایط فعلی کشور دفاتر فروش بلیت هواپیما به بهانه ارائه خدمات ویژه به مسافران اقدام به فروش بلیت آن هم بالاتر از نرخ مصوب کنند، قطعا با برخورد صریح سازمان تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.
 
مدیحی طامه تصریح کرد: تاکنون در خصوص گرانفروشی بلیت هواپیما توسط دفاتر هواپیمایی به ما گزارشی ارجاع نشده است و در صورت وجود تخلف گرانفروشی بلیت در این حوزه، شهروندان مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا سریعا به سراغ متخلفان رفته و با آن‌ها برخورد‌های لازم صورت گیرد.
 
به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران، اگر موضوع گرانفروشی بلیت هواپیما به دلیل ارائه خدمات در ایام کرونایی صحت داشته باشد، تخلف گرانفروشی در این رابطه محرز است و از بازرسان سازمان صمت و کارشناسان سازمان حمایت درخواست داریم تا پرونده‌های مرتبط با این موضوع را تشکیل دهند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:  11 آبان  1399  ، کدخبر: 7543820 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
تعزیرات حکومتی هم اگر نتونه جلوی این هواپیمایی هارو بگیره باید فاتحه گرونی رو تو این کشور خوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین