پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۹۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
سرهنگ عین الله جهانی گفت: پس از وضع ممنوعیت تردد بین شهری، تردد به شدت کاهش پیدا کرده است و هموطنان به خوبی از مقررات پیروی کردند.
شعار سال: با ابلاغ وزارت کشور محدودیت تردد در ۲۵ شهر و مراکز استان‌های قرمز از جمله تهران و البرز اعمال شد. پیش از این محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهر‌ها اعمال شده بود. بر این اساس خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های غیربومی ممنوع شده و این محدودیت‌ها شامل موارد ضروری، کالا‌های مایحتاج مردم و موارد اضطراری نمی‌شود. همچنین مقرر شد مجموعه استان تهران و البرز به صورت یکپارچه شامل این محدودیت تردد شود. محدودیت‌هایی که علاوه بر موارد ذکر شده سوالات زیاد دیگری را برای شهروندان ایجاد کرد.

سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا در این خصوص به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: پس از وضع ممنوعیت تردد بین شهری، تردد به شدت کاهش پیدا کرده است و هموطنان به خوبی از مقررات پیروی کردند.

او افزود: این طرح هم اکنون در ۹۱ نقطه کشور با دقت و قدرت در حال انجام است و خودرو‌هایی نیز که اصرار بر عبور دارند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در صورتی که راننده باز هم از قوانین پیروی نکرد، خودروی شخص توقیف می‌شود و به پارکینگ منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دوربین‌های جاده‌ای نیز برای کنترل تردد‌ها و ثبت تخلفات در این حوزه به کار گرفته شده اند. دوربین‌ها ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر‌ها را ثبت کرده و جریمه می‌کند و در مقابل خروج خودرو‌های بومی را نیز ثبت و جریمه می‌کند. این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد و صرفا زمانی تمدید می‌شود که ستاد ملی مقابله با کرونا دستور آن را صادر کند.

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا افزود: قاطعیت اجرای این طرح دقیق است و به جز موارد اعلامی که خودرو‌های حامل مایحتاج عمومی و موارد امدادی و اضطراری است، هیچ استثنای دیگری ندارد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر،تاریخ انتشار:15آبان1399،کدخبر:1082689،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
محدودیت های ترفایکی رو باید برای ماشین های عمومی هم بذارن نه اینکه هرکسی دلش خواست با این ماشین ها بخواد بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
به نظرم وقتیی نتونستن این مساله رو خوب اعمال قانون کنن مردم هم سو استفاده کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
من هم حس میکنم ان ها در اجرا توامند نبودن چون هرسری هم که به قول خودشون جاده هارو بستن مردم باز رفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین