پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: مشترکان خانگی و تجاری گاز استان قم می‌توانند برای اصلاح یا بهینه سازی موتورخانه‌های خود با ما تماس بگیرند تا به صورت رایگان این خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم.
شعار سال: علیرضا نصیری روز پنجشنبه افزود: در راستای اجرای طرح ملی «اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها»، نسبت به تنظیم شعله مشعل، نصب رسوب‌گیر و عایق‌کاری موتورخانه مشترکان خانگی و تجاری اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها صرفه‌جویی حدود ۱۰ درصدی در مصرف سوخت موتورخانه‌ها خواهد داشت و اعتبار لازم برای این طرح از محل قانون بودجه تامین خواهد شد.
وی با بیان اینکه کاهش مصرف سوخت موتورخانه‌ها، هزینه مشترکان را نیز کاهش خواهد داد، خاطرنشان کرد: کاهش مصرف گاز به چرخ اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و از سوی دیگر با کاهش آلودگی هوا، آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌شود.

نصیری بیان کرد: شهروندان قمی که واحد‌های خانگی یا تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با ورود به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir، در قسمت بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت‌نام کرده و در این طرح مشارکت کنند.

به گفته وی، مسوولیت انجام تمامی مراحل بعد از موافقت‌نامه و مسوولیت انجام صحیح پروژه بر عهده مجری طرح است.

وی یادآور شد: میزان مصرف گاز در هفت ماه امسال در قم، یک هزار و ۴۱۴ و در مدت مشابه پارسال، یک هزار و ۳۳۲ میلیون مترمکعب بوده است.
در حال حاضر همه شهر‌ها و روستا‌های استان قم که قابلیت و امکان گازرسانی داشته‌اند، از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در سال گذشته، اکنون تعداد مشترکین بهره‌مند از گاز در استان قم، به بیش از ۴۱۸ هزار مشترک در بخش‌های عمومی، صنعتی و مسکونی افزایش‌یافته است؛ ۳۹۰ هزار و ۱۳۸ مشترک در بخش خانگی، ۲۴ هزار مشترک در بخش عمومی و ۳ هزار و ۸۶۱ مشترک در بخش صنعتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۰۹۹۵۸۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
اگر کسی در این طرح ثبت نام کرده ممنون میشم اگر نتیجه ای دیده اعلام کنه که ما هم ثبت نام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
در قم يكي از مشكلات اصلي مردم همين موتور خانه هاي قديمي وسيستم هاي گرمايشي شون هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اين طرح خيلي خوبه اين ها مشكل رو مدت ها بود از مردذم ميشندين اما كاري نميكردن بازم خداروشكر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین