پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۱۰۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
سلطانی گفت: در حالی که ۹۰ دستگاه آیفون ۱۲ در داخل شبکه مخابراتی کشور رویت شده، اما هنوز هیچ کدام از این دستگاه‌ها در سامانه رجیستر نشده‌اند.
شعار سال: سلطانی گفت: در حالی که ۹۰ دستگاه آیفون ۱۲ در داخل شبکه مخابراتی کشور رویت شده، اما هنوز هیچ کدام از این دستگاه‌ها در سامانه رجیستر نشده‌اند.

اکبر سلطانی کارشناس ارشد سامانه همتا ، در خصوص آخرین وضعیت ورود سری جدید آیفون ۱۲ به کشور تصریح کرد: از ششم آبان ماه تاکنون، حدود ۹۰ آیفون ۱۲ در داخل شبکه مخابراتی کشور رویت شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول این در حالی است که هنوز هیچ آیفون ۱۲‌ای در سامانه رجیستر نشده است.

پیشتر اعلام شده بود که تا تاریخ ششم آبان (۹۹/۸/۶)، هیچ آیفون ۱۲ (چه به صورت تجاری و چه به صورت مسافری) وارد کشور نشده و این مدل دستگاه در شبکه اپراتوری کشور رویت نشده و سیم‌کارتی داخل این مدل دستگاه قرار نگرفته است.

گفتنی است، در حال حاضر امکان ثبت سفارش و واردات سری جدید تلفن همراه هوشمند شرکت اپل یا همان آیفون ۱۲ وجود دارد و از ابتدای امسال بیش از ۲۸۰ هزار گوشی اپل وارد کشور شده که ۲۰۰ هزار گوشی از رویه مسافری و ۸۰ هزار دستگاه نیز از رویه تجاری وارد کشور شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 16 آبان 1399، کدخبر: 7544905، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین