پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۲۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
رئیس هیات هندبال خراسان شمالی گفت: جشنواره سراسری همراهی با معلولان رشته هندبال با محوریت استان خراسان شمالی و کمیته همگانی این فدراسیون برگزار می‌شود.
شعار سال: فاطمه مرزی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری همراهی با معلولان در رشته هندبال اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات هندبال با ویلچر در خراسان شمالی برای نخستین بار در کشور، این ابراز تمایل و خواسته از سوی فدراسیون هندبال برای ادامه این‌چنین برنامه‌هایی ایجاد شد تا خراسان شمالی به این رشته ورزشی نیز بپردازد.

وی افزود: پس‌ازاین جشنواره و به علت شیوع بیماری کرونا جشنواره‌ای سراسری به‌صورت مجازی با همراهی هیات ورزشی جانبازان و معلولان استان و کمیته همگانی فدراسیون هندبال کشور برنامه‌ریزی‌شده تا در سراسر کشور و با مسئولیت خراسان شمالی اجرایی شود.

رئیس هیات هندبال خراسان شمالی به تشریح این جشنواره پرداخت و گفت: جشنواره همراهی هندبال با معلولان به‌صورت سراسری برگزار می‌شود که طی آن افراد دارای مشکل بدنی و همچنین سایر افراد با پرتاب توپ هندبال به مرکزی مشخص و ضبط تصاویر آن، ویدیوهای تهیه‌شده را برای داوری به هیات هندبال استان ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: این ویدیوها پس از داوری در مرحله استانی برای ارزیابی کشوری به فدراسیون هندبال ارسال می‌شود تا برترین ضربات در مدت‌زمان مشخص تعیین شود و نفرات برگزیده تقدیر شوند.

مرزی در انتها از تلاش برای فعالیت‌های بیشتر در حوزه هندبال با ویلچر در خراسان شمالی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک فدراسیون هندبال این رشته ورزشی به نام خراسان شمالی ثبت‌شده و این استان پایگاه اصلی هندبال با ویلچر کشور محسوب شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 13990816000506،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اي كاش جلوي اين ورزش ها با كرونا گرفته نشه چون از رونقي كه داشتن پيدا ميكردن فاصله مي
گيرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
الان اين بنده هاي خدا هميشه بيماري هاي زمينه اي دارن براي چي بايد تو دل كرونا اين كارو بكنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
به قول دوستمون اين ها از كرونا نميترسن؟ سيستم ايمني اين عزيزان بسيار پايينه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
براي چي بايد به قول دوستان در دل كرونا اين ورزش ها براي اين قشر اسيب پذير اجرا بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین